Lancia Thema ujawnia swoje wnętrze

Wszyscy bardzo dobrze wiemy, że nowa Lancia Thema to nic innego jak Chrysler 300 z logo włoskiej marki. Z zewnątrz praktycznie nic się nie zmieniło, a więc może wewnątrz Lancia postanowiła dać o sobie znać? Niestety nie, jednak trzeba przyznać, że wnętrze Lancii wykończone innymi materiałami i w odmiennej kolorystyce prezentuje się znacznie lepiej od swojego amerykańskiego pierwowzoru. Zobaczcie sami.

Lancia-Thema
Lancia-Thema
Arkadiusz Gabrysiak

14.03.2011 | aktual.: 07.10.2022 17:28

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Wszyscy bardzo dobrze wiemy, że nowa Lancia Thema to nic innego jak Chrysler 300 z logo włoskiej marki. Z zewnątrz praktycznie nic się nie zmieniło, a więc może wewnątrz Lancia postanowiła dać o sobie znać? Niestety nie, jednak trzeba przyznać, że wnętrze Lancii wykończone innymi materiałami i w odmiennej kolorystyce prezentuje się znacznie lepiej od swojego amerykańskiego pierwowzoru. Zobaczcie sami.

Cały układ kokpitu pozostał taki sam jak w Chryslerze 300 - jednak wygląda na to, że w Lancii zostały użyte lepsze jakościowo materiały, a ich kolor znacznie poprawił nudne i czarne wnętrze amerykańskiego krążownika.

Wnętrze Lancii Thema
Wnętrze Lancii Thema

Chyba każdy z Was porównując te dwa praktycznie identyczne wnętrza wolałby siedzieć w Lancii. Obszyta brązową skórą deska rozdzielcza i drewniane akcenty z aluminiowymi wykończeniami dają poczucie luksusu i ekskluzywności - takich odczuć na darmo szukać w plastikowym i czarnym wnętrzu Chryslera. Niby to tylko inne materiały wykończeniowe w odmiennej kolorystyce, jednak robią dużą różnicę.

Przypomnijmy, że Lancia Thema oraz Flavia i Grand Voyager to amerykańskie wozy, które w Europie sprzedawane będą pod marką Lancii. A wszystko przez niedawne połączenie sił włoskiego Fiata i amerykańskiego Chryslera.

Wnętrze Chryslera 300
Wnętrze Chryslera 300

Pod maskę Themy trafi jednak niespotykany w USA, 3,0-litrowy, turbodoładowany silnik wysokoprężny w układzie V6, który będzie połączony z 5-biegowym automatem. Moc, w zależności od wybranej opcji, będzie wynosić 190 KM lub 224 KM. Poza tym klient będzie mógł wybrać także flagową amerykańską jednostkę – 3,6-litrowy silnik benzynowy w układzie V6 o nazwie Pentastar. Generuje on 292 KM i 253 Nm momentu obrotowego, a moc ta przekazywana jest na tylne koła za pomocą 8-biegowego automatu.

Amerykańską Lancię będzie można kupić w Europie od października roku 2011.

  • Wnętrze Lancii Thema
  • Wnętrze Lancii Thema
  • Lancia-Thema
  • Wnętrze Lancii Thema
  • Wnętrze Lancii Thema
  • Wnętrze Lancii Thema
  • Wnętrze Lancii Thema
  • Wnętrze Chryslera 300
  • Wnętrze Chryslera 300
[1/9] Wnętrze Lancii Thema

Źródło: Carscoop

Źródło artykułu:WP Autokult
Komentarze (0)