Lancia Thema na bazie Chryslera 300
Już podczas marcowych salonów motoryzacyjnych w Genewie Lancia zaprezentuje swój najnowszy model Thema. Luksusowy sedan będzie bazował na najnowszej generacji Chryslera 300.
19.12.2010 | aktual.: 13.10.2022 13:50
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Powiązania stylistyczne mają być rozpoznawalne gołym okiem. Według treści opublikowanych przez magazyn Automotive News, amerykański sedan reprezentowany przez koncern Fiata ma różnić się zaledwie atrapą chłodnicy czy profilem zderzaków. Sprawa wydaje się być kontrowersyjna, ponieważ stylistyka samochodów amerykańskich ma się nijak do projektów z Włoch.
Jednostką napędową, w której pokładane są największe nadzieje jest widlasty, turbodoładowany sześciocylindrowiec o zapłonie samoczynnym, pojemności 3,0 litra i mocy 230 KM. Włoska konstrukcja od VM Motori ma być kompromisem między dobrymi osiągami i rozsądnym zużyciem paliwa.
W gamie silnikowej znajdą się także motory benzynowe, a pośród nich 3,6-litrowe V6 (292 KM) czy 5,7-litrowe V8 (370 KM). Samochód pojawi się w salonach pod koniec 2011 roku, spodziewana sprzedaż ma wahać się od 10 000 do 15 000 egzemplarzy rocznie. Jest to kolejny krok w partnerskiej współpracy koncernów Fiat i Chryslera.
Już podczas marcowych salonów motoryzacyjnych w Genewie Lancia zaprezentuje swój najnowszy model Thema.
Luksusowy sedan Thema będzie bazował na najnowszej generacji Chryslera 300. Powiązania stylistyczne mają być rozpoznawalne gołym okiem. Według treści opublikowanych przez magazyn Automotive News, amerykański sedan reprezentowany przez koncern Fiata ma różnić się zaledwie atrapą chłodnicy czy profilem zderzaków.
Jednostką napędową, w której pokładane są największe nadzieje jest widlasty, turbodoładowany sześciocylindrowiec o zapłonie samoczynnym, pojemności 3,0 litra i mocy 230 KM. Włoska konstrukcja od włoskiego VM Motori ma być kompromisem między dobrymi osiągami i rozsądnym zużyciem paliwa. W gamie silnikowej znajdą się także motory benzynowe, a pośród nich 3,6-litrowe V6 (292 KM) czy 5,7-litrowe V8 (370 KM).
Samochód pojawi się w salonach pod koniec 2011 roku, spodziewana sprzedaż ma wahać się od 10 000 do 15 000 egzemplarzy rocznie. Jest to kolejny krok w partnerskiej współpracy koncernów Fiat i Chryslera.
Źródło: LeftLaneNews