Kapitalna reklama BMW. Łezka kręci się w oku
BMW postanowiło rozpocząć nową kampanię #FreudeForever, czyli "radość na zawsze". Promujący ją spot bez wątpienia stał się rzutem na taśmę bardzo mocnym kandydatem do zdobycia nagrody motoryzacyjnej reklamy 2023 roku.
17.12.2023 | aktual.: 17.12.2023 19:13
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Czasami może wydawać nam się, że w mediach widzieliśmy już wszystko i mało co jest w stanie nas zaskoczyć, a przede wszystkim reklamy. Na jak wiele sposobów można opakować dany produkt na niezwykle konkurencyjnym rynku? Spece z branży kreatywnej muszą stawać na głowie, by przyciągnąć naszą uwagę, a świetnym poligonem do obserwacji jest branża motoryzacyjna.
Dobra reklama nadal jest w stanie nie tylko na długi czas zagnieździć się w naszej świadomości, ale także sprawić, że być może w przyszłości skusimy się na konkretny model czy konkretną markę. Czy tak będzie z BMW i poniższym spotem? Tego nie wiadomo, lecz bez wątpienia trudno jest przejść wokół niego obojętnie.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Ojciec i syn czekają w kolejce w urzędzie. Z uwagi na podeszły wiek ten pierwszy ma zamiar oddać swoje prawo jazdy - to coraz częstszy ruch osób, które nie czują się już na siłach, by prowadzić samochód. Syn jednak próbuje przekonać swojego tatę do zmiany zdania, zabierając go na zamknięty plac. Historia w tym momencie niejako zatacza koło, lecz oszczędzimy bardziej szczegółowych opisów - zobaczcie sami.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Father & Son. Freude forever.
Naprawdę warto poświęcić te 92 sekundy, by zobaczyć ten klip. Tak opisuje go BMW: "Czasy mogą się zmieniać, ale uczucie pozostaje takie samo. Świętujemy przyjemność z jazdy na wszystkich etapach życia z #FreudeForever", czyli #RadośćNaZawsze. Egzekucja pomysłu na kampanię - wprost kapitalna. Naprawdę można uronić łezkę.