Kapitalna reklama BMW. Łezka kręci się w oku

BMW postanowiło rozpocząć nową kampanię #FreudeForever, czyli "radość na zawsze". Promujący ją spot bez wątpienia stał się rzutem na taśmę bardzo mocnym kandydatem do zdobycia nagrody motoryzacyjnej reklamy 2023 roku.

Cudowna reklama BMW "Radość na zawsze"
Cudowna reklama BMW "Radość na zawsze"
Źródło zdjęć: © YouTube | BMW
Kamil Niewiński

17.12.2023 | aktual.: 17.12.2023 19:13

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Czasami może wydawać nam się, że w mediach widzieliśmy już wszystko i mało co jest w stanie nas zaskoczyć, a przede wszystkim reklamy. Na jak wiele sposobów można opakować dany produkt na niezwykle konkurencyjnym rynku? Spece z branży kreatywnej muszą stawać na głowie, by przyciągnąć naszą uwagę, a świetnym poligonem do obserwacji jest branża motoryzacyjna.

Dobra reklama nadal jest w stanie nie tylko na długi czas zagnieździć się w naszej świadomości, ale także sprawić, że być może w przyszłości skusimy się na konkretny model czy konkretną markę. Czy tak będzie z BMW i poniższym spotem? Tego nie wiadomo, lecz bez wątpienia trudno jest przejść wokół niego obojętnie.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Ojciec i syn czekają w kolejce w urzędzie. Z uwagi na podeszły wiek ten pierwszy ma zamiar oddać swoje prawo jazdy - to coraz częstszy ruch osób, które nie czują się już na siłach, by prowadzić samochód. Syn jednak próbuje przekonać swojego tatę do zmiany zdania, zabierając go na zamknięty plac. Historia w tym momencie niejako zatacza koło, lecz oszczędzimy bardziej szczegółowych opisów - zobaczcie sami.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Father & Son. Freude forever.

Naprawdę warto poświęcić te 92 sekundy, by zobaczyć ten klip. Tak opisuje go BMW: "Czasy mogą się zmieniać, ale uczucie pozostaje takie samo. Świętujemy przyjemność z jazdy na wszystkich etapach życia z #FreudeForever", czyli #RadośćNaZawsze. Egzekucja pomysłu na kampanię - wprost kapitalna. Naprawdę można uronić łezkę.

Źródło artykułu:WP Autokult
reklamymarketingBMW
Komentarze (10)