Jeep Grand Cherokee SRT‑8 od delta4x4
Niemieccy specjaliści od SUVów (delta4x4) zdążyli z tuningiem Jeepa Grand Cherokee SRT-8 w sam raz, aby udać się z nim na trwające Essen Motor Show. Udało im się wycisnąć z V8 Jeepa aż 499KM (czemu nie 500?). Skok mocy jest dość spory, bowiem wersja podstawowa dysponowała 425KM.
03.12.2007 | aktual.: 02.10.2022 13:56
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Niemieccy specjaliści od SUVów (delta4x4) zdążyli z tuningiem Jeepa Grand Cherokee SRT-8 w sam raz, aby udać się z nim na trwające Essen Motor Show. Udało im się wycisnąć z V8 Jeepa aż 499KM (czemu nie 500?). Skok mocy jest dość spory, bowiem wersja podstawowa dysponowała 425KM.
Dzięki owym zabiegom udało się poprawić nieco czas SRT-8 w biegu od 0-100km/h - teraz potrzeba mu do tego mniej niż 5 sekund, co przy jego gabarytach zaskakuje, wszakże auto wygląda jak mały czołg. W Jeepie zmieniono m.in. układ wydechowy, montując bardziej wydajną rurę; zmieniono również nieco wloty powietrza. Zmiany w wyglądzie to również nowe zawieszenie, oraz unikalne 23 calowe felgi, osadzone na 305mm oponach Continental Cross Contact. Przewidziano również opcje dodatkowe, tj. dodatkowe światła, listwy dachowe z nierdzewnej stali, oraz matowa, kasztanowa farba.
Źródło: motorauthority[block position="inside"]10860[/block]