Ford Mustang, F‑150, Expedition i Lincoln Navigator do ASO

Ford, który jest także właścicielem Lincolna, ogłosił akcję serwisową, w ramach której do serwisów zaproszeni zostaną właściciele czterech różnych modeli. Łącznie chodzi o 10 500 aut, a więc w porównaniu z innymi akcjami serwisowymi wcale nie tak dużo. Co zawiniło tym razem?

Ford Mustang
Ford Mustang
Bartosz Pokrzywiński

12.05.2012 | aktual.: 12.10.2022 13:13

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Ford, który jest także właścicielem Lincolna, ogłosił akcję serwisową, w ramach której do serwisów zaproszeni zostaną właściciele czterech różnych modeli. Łącznie chodzi o 10 500 aut, a więc w porównaniu z innymi akcjami serwisowymi wcale nie tak dużo. Co zawiniło tym razem?

Koncern z Dearborn poinformował organizację National Highway Traffic Safety Administration o tym, że zamierza zaprosić do autoryzowanych stacji obsługi:

  • Fordy Mustangi produkowane na lata modelowe 2012-2013
  • Fordy F-150 produkowane na lata modelowe 2011-2012
  • Fordy Expedition 2012
  • Lincolny Navigatory 2012

Na szczęście nie dotyczy to wszystkich pojazdów, a jedynie ich partii - mowa o 10 500 egzemplarzach. Winowajcą wszystkiego jest jeden z elementów skrzyni biegów, który nazywa się Transmission Range Sensor (Czujnik Zakresu Przełożenia). Okazało się, że odnotowano przypadki, w których działał on wadliwie w przypadku biegu wstecznego.

Podczas przesunięcia drążka w pozycję "R" (ponieważ dotyczy to wyłącznie automatycznych przekładni) mogą pojawić się problemy z wrzuceniem wstecznego biegu. Jeśli uda się już włączyć wsteczny bieg, nie zawsze podświetla się kontrolka na desce rozdzielczej oraz przy drążku zmiany biegów.

Ford zaprosi właścicieli aut z wadliwym czujnikiem do ASO, gdzie mechanicy przyjrzą się jego pracy i jeśli będzie to wadliwy egzemplarz, za darmo wymienią element.

  • Slider item
  • Slider item
  • Ford Mustang
  • Slider item
  • Slider item
[1/5]

Źródło: Carscoop

Źródło artykułu:WP Autokult
LincolnFordbezpieczeństwo
Komentarze (0)