Chevrolet Camaro ZL1 1LT (2017) - torowa bestia zza Oceanu

Chevrolet zaprezentował najszybsze Camaro, jakie kiedykolwiek powstało. Model ZL1 1LE jest odpowiedzią m. in. na Forda Mustanga GT350R. Auto przeznaczone niemal wyłącznie na tor zostało wyposażone w odpowiednie do tego części.

Samochód bazuje na standardowym ZL1 i ma przestrojoną jednostkę napędową LT4 na moc 660 KM (+20 KM) i moment obrotowy 881 Nm (+13 Nm). Motor o pojemności 6,2 litra katapultuje samochód w 3,5 s do 96 km/h. Współpracuje z sześciobiegową przekładnią manualną i zeszperowanym mechanizmem różnicowym.
Samochód bazuje na standardowym ZL1 i ma przestrojoną jednostkę napędową LT4 na moc 660 KM (+20 KM) i moment obrotowy 881 Nm (+13 Nm). Motor o pojemności 6,2 litra katapultuje samochód w 3,5 s do 96 km/h. Współpracuje z sześciobiegową przekładnią manualną i zeszperowanym mechanizmem różnicowym.
Marcin Łobodziński

26.02.2017 | aktual.: 01.10.2022 20:33

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Aby jeszcze lepiej wykorzystać fenomenalne osiągi silnika, w zestawie 1LE zawiera się regulowane zawieszenie wraz z trzystopniowym ustawieniem stabilizatorów z przeznaczeniem na tor, wydajniejsze hamulce Brembo i ogumienie Goodyear Eagle F1 Supercar 3R, pozwalające osiągać na zakrętach przeciążenie 1,1 G. Opony zostały zaprojektowane specjalnie dla Camaro ZL1 1LE. Koła wraz z nimi ważą o 3,3 kg mniej niż w standardowym ZL1. Cały samochód jest o 27 kg lżejszy.
Aby jeszcze lepiej wykorzystać fenomenalne osiągi silnika, w zestawie 1LE zawiera się regulowane zawieszenie wraz z trzystopniowym ustawieniem stabilizatorów z przeznaczeniem na tor, wydajniejsze hamulce Brembo i ogumienie Goodyear Eagle F1 Supercar 3R, pozwalające osiągać na zakrętach przeciążenie 1,1 G. Opony zostały zaprojektowane specjalnie dla Camaro ZL1 1LE. Koła wraz z nimi ważą o 3,3 kg mniej niż w standardowym ZL1. Cały samochód jest o 27 kg lżejszy.
Częścią pakietu jest także zestaw aerodynamiczny z włókna węglowego z deflektorami, regulowanym skrzydłem i splitterem w przednim zderzaku. Wstępne próby wykazały, że na torze testowym Milford Road Course o długości 2,9 mili (4,7 km), czas okrążenia względem standardowego ZL1 poprawia się aż o 3 sekundy.
Częścią pakietu jest także zestaw aerodynamiczny z włókna węglowego z deflektorami, regulowanym skrzydłem i splitterem w przednim zderzaku. Wstępne próby wykazały, że na torze testowym Milford Road Course o długości 2,9 mili (4,7 km), czas okrążenia względem standardowego ZL1 poprawia się aż o 3 sekundy.
Niebawem auto trafi do sprzedaży. Cena zostanie ogłoszona wkrótce.
Niebawem auto trafi do sprzedaży. Cena zostanie ogłoszona wkrótce.
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Komentarze (9)