Audi A3 Allstreet to pogromca progów zwalniających. Właśnie wjeżdża do Polski
Crossovery zdecydowanie są w modzie. Audi postanowiło to wykorzystać, nadając swojemu kompaktowi więcej bojowego charakteru. A3 Allstreet to ciekawa propozycja dla tych, którzy nie chcą klasycznego SUV-a.
04.12.2024 | aktual.: 05.12.2024 09:52
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
A3 to jeden z najostrzej narysowanych kompaktów dostępnych na rynku. Nawet standardowe wersje budzą raczej sportowe skojarzenia. Teraz Audi przygotowało coś z przeciwległego bieguna. Mowa o uterenowionym wydaniu Allstreet.
Jak nietrudno zauważyć, wyróżnia się ono dodatkowymi osłonami podwozia i nadwozia oraz prześwitem zwiększonym o 30 mm. Uzyskano go za sprawą wyższego zawieszenia, ale i większych opon.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Zmiany oczywiście nie czynią z A3 wytrawnej terenówki, ale ci, którzy lubią czasem zjechać z asfaltu, powinni być zadowoleni. Szkoda tylko, że w gamie zabrakło napędu na cztery koła. Zresztą oferta silników jest dość uboga. Klienci mają do wyboru tylko odmiany 150-konne w postaci benzyniaka 1.5 TSI lub diesla 2.0 TDI.
Co ciekawe, ten pierwszy bazowo jest parowany z manualną skrzynią biegów i kosztuje 141 700 zł. Chętni na automat muszą wyłożyć przynajmniej 150 900 zł, a na automat i diesla 166 100 zł.
Typowo dla Audi wyposażenie standardowe jest dość ubogie, za lista opcji bardzo długa. Mimo to chętnych raczej nie powinno zabraknąć. W końcu to crossover marki premium.