Alfa Romeo Milano/Giulietta i jej serce
Alfa Romeo Milano lub jak się ostatnio mówi - Giulietta - wzbudza wiele kontrowersji. Głównie ze względu na swój wygląd, bowiem nawiązuje on w dużym stopniu do designu najnowszej generacji Opla Astry. Wciąż jednak nie znamy dokładnego wyglądu następcy modelu 147, nie znamy także nazwy pojazdu. Mimo to udało się wykraść kilka cennych informacji prosto z kręgu tajemnic Alfy Romeo. Dowiedzieliśmy się m.in. tego, kiedy będzie miała miejsce premiera nowej Alfy i jakie silniki będą pracować pod jej maską.
01.12.2009 | aktual.: 02.10.2022 19:06
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Alfa Romeo Milano lub jak się ostatnio mówi -* Giulietta* - wzbudza wiele kontrowersji. Głównie ze względu na swój wygląd, bowiem nawiązuje on w dużym stopniu do designu najnowszej generacji Opla Astry. Wciąż jednak nie znamy dokładnego wyglądu następcy modelu 147, nie znamy także nazwy pojazdu. Mimo to udało się wykraść kilka cennych informacji prosto z kręgu tajemnic Alfy Romeo. Dowiedzieliśmy się m.in. tego, kiedy będzie miała miejsce premiera nowej Alfy i jakie silniki będą pracować pod jej maską.
Według doniesień premiera konkurenta 1 serii BMW czy Audi A3 nastąpi podczas marcowych targów w Genewie w roku 2010. Sprzedaż na Starym Kontynencie ma się rozpocząć jeszcze wiosną tego samego roku.
Ponadto, dowiedzieliśmy się także, że pojazd ma mierzyć 4350mm długości, 1460mm wysokości i 1800mm szerokości, z rozstawem kół wynoszącym 2630mm. Oznacza to, że wszystkie rozmiary są nieco większe niż u Alfy 147.
Na starcie nowa Alfa będzie sprzedawana z jednym z czterech dostępnych silników. Będą to jednostki: 1,4 turbo i 1,4 turbo multiair (moc odpowiednio 120 i 170KM), 1,6 JTDM i 2,0 JTDM (moc odpowiednio 105 i 170KM).
Jakiś czas po premierze dostępna będzie także wersja sportowa o nazwie "Quadrifoglio Verde" (czterolistna koniczyna), którą zasili jednostka 1,7 turbo o mocy 235KM.
Źródło: carscoop