15 modeli rozbitych - wyniki najnowszych testów Euro NCAP

W listopadzie przeprowadzono testy zderzeniowe Euro NCAP 15 nowych modeli. Odbyły się one według zaostrzonych wytycznych. Tylko jeden z badanych w listopadzie samochodów nie uzyskał noty 5-gwiazdkowej.

15 modeli rozbitych - wyniki najnowszych testów Euro NCAP
Mariusz Zmysłowski

29.11.2012 | aktual.: 20.10.2022 21:46

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

W listopadzie przeprowadzono testy zderzeniowe Euro NCAP 15 nowych modeli. Odbyły się one według zaostrzonych wytycznych. Tylko jeden z badanych w listopadzie samochodów nie uzyskał noty 5-gwiazdkowej.

Wszystkie testowane auta to nowości rynkowe. Poniżej znajdziecie alfabetyczną listę tych samochodów wraz z dokładnymi wynikami badań.

ocena łączna (gwiazdki): 3

bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 72%

bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 77%

bezpieczeństwo pieszych przy zderzeniu z autem: 44%

ocena aktywnych/pasywnych systemów bezpieczeństwa: 29%

bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 94%

bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 78%

bezpieczeństwo pieszych przy zderzeniu z autem: 65%

ocena aktywnych/pasywnych systemów bezpieczeństwa: 71%

bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 91%

bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 86%

bezpieczeństwo pieszych przy zderzeniu z autem: 65%

ocena aktywnych/pasywnych systemów bezpieczeństwa: 71%

bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 94%

bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 86%

bezpieczeństwo pieszych przy zderzeniu z autem: 70%

ocena aktywnych/pasywnych systemów bezpieczeństwa: 100%

bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 96%

bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 89%

bezpieczeństwo pieszych przy zderzeniu z autem: 71%

ocena aktywnych/pasywnych systemów bezpieczeństwa: 86%

bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 93%

bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 81%

bezpieczeństwo pieszych przy zderzeniu z autem: 67%

ocena aktywnych/pasywnych systemów bezpieczeństwa: 86%

bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 94%

bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 83%

bezpieczeństwo pieszych przy zderzeniu z autem: 64%

ocena aktywnych/pasywnych systemów bezpieczeństwa: 100%

bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 96%

bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 90%

bezpieczeństwo pieszych przy zderzeniu z autem: 67%

ocena aktywnych/pasywnych systemów bezpieczeństwa: 100%

bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 91%

bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 84%

bezpieczeństwo pieszych przy zderzeniu z autem: 63%

ocena aktywnych/pasywnych systemów bezpieczeństwa: 86%

bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 94%

bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 92%

bezpieczeństwo pieszych przy zderzeniu z autem: 70%

ocena aktywnych/pasywnych systemów bezpieczeństwa: 71%

bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 94%

bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 80%

bezpieczeństwo pieszych przy zderzeniu z autem: 69%

ocena aktywnych/pasywnych systemów bezpieczeństwa: 71%

bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 94%

bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 80%

bezpieczeństwo pieszych przy zderzeniu z autem: 69%

ocena aktywnych/pasywnych systemów bezpieczeństwa: 71%

bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 91%

bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 91%

bezpieczeństwo pieszych przy zderzeniu z autem: 73%

ocena aktywnych/pasywnych systemów bezpieczeństwa: 86%

bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 93%

bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 83%

bezpieczeństwo pieszych przy zderzeniu z autem: 65%

ocena aktywnych/pasywnych systemów bezpieczeństwa: 100%

bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 94%

bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 89%

bezpieczeństwo pieszych przy zderzeniu z autem: 65%

ocena aktywnych/pasywnych systemów bezpieczeństwa: 71%

Źródło: SAMAR

Komentarze (0)