15 modeli rozbitych - wyniki najnowszych testów Euro NCAP
W listopadzie przeprowadzono testy zderzeniowe Euro NCAP 15 nowych modeli. Odbyły się one według zaostrzonych wytycznych. Tylko jeden z badanych w listopadzie samochodów nie uzyskał noty 5-gwiazdkowej.
29.11.2012 | aktual.: 20.10.2022 21:46
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
W listopadzie przeprowadzono testy zderzeniowe Euro NCAP 15 nowych modeli. Odbyły się one według zaostrzonych wytycznych. Tylko jeden z badanych w listopadzie samochodów nie uzyskał noty 5-gwiazdkowej.
Wszystkie testowane auta to nowości rynkowe. Poniżej znajdziecie alfabetyczną listę tych samochodów wraz z dokładnymi wynikami badań.
ocena łączna (gwiazdki): 3
bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 72%
bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 77%
bezpieczeństwo pieszych przy zderzeniu z autem: 44%
ocena aktywnych/pasywnych systemów bezpieczeństwa: 29%
bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 94%
bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 78%
bezpieczeństwo pieszych przy zderzeniu z autem: 65%
ocena aktywnych/pasywnych systemów bezpieczeństwa: 71%
bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 91%
bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 86%
bezpieczeństwo pieszych przy zderzeniu z autem: 65%
ocena aktywnych/pasywnych systemów bezpieczeństwa: 71%
bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 94%
bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 86%
bezpieczeństwo pieszych przy zderzeniu z autem: 70%
ocena aktywnych/pasywnych systemów bezpieczeństwa: 100%
bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 96%
bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 89%
bezpieczeństwo pieszych przy zderzeniu z autem: 71%
ocena aktywnych/pasywnych systemów bezpieczeństwa: 86%
bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 93%
bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 81%
bezpieczeństwo pieszych przy zderzeniu z autem: 67%
ocena aktywnych/pasywnych systemów bezpieczeństwa: 86%
bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 94%
bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 83%
bezpieczeństwo pieszych przy zderzeniu z autem: 64%
ocena aktywnych/pasywnych systemów bezpieczeństwa: 100%
bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 96%
bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 90%
bezpieczeństwo pieszych przy zderzeniu z autem: 67%
ocena aktywnych/pasywnych systemów bezpieczeństwa: 100%
bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 91%
bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 84%
bezpieczeństwo pieszych przy zderzeniu z autem: 63%
ocena aktywnych/pasywnych systemów bezpieczeństwa: 86%
bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 94%
bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 92%
bezpieczeństwo pieszych przy zderzeniu z autem: 70%
ocena aktywnych/pasywnych systemów bezpieczeństwa: 71%
bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 94%
bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 80%
bezpieczeństwo pieszych przy zderzeniu z autem: 69%
ocena aktywnych/pasywnych systemów bezpieczeństwa: 71%
bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 94%
bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 80%
bezpieczeństwo pieszych przy zderzeniu z autem: 69%
ocena aktywnych/pasywnych systemów bezpieczeństwa: 71%
bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 91%
bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 91%
bezpieczeństwo pieszych przy zderzeniu z autem: 73%
ocena aktywnych/pasywnych systemów bezpieczeństwa: 86%
bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 93%
bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 83%
bezpieczeństwo pieszych przy zderzeniu z autem: 65%
ocena aktywnych/pasywnych systemów bezpieczeństwa: 100%
bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 94%
bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 89%
bezpieczeństwo pieszych przy zderzeniu z autem: 65%
ocena aktywnych/pasywnych systemów bezpieczeństwa: 71%
Źródło: SAMAR