Zakup polisy OC, AC i NNW w 15 min przez Messengera

Konsumenci poszukujący sprawdzonych ofert ubezpieczenia komunikacyjnego coraz częściej sięgają po nowoczesne rozwiązania, dzięki którym szybko i bezpiecznie wykupią polisę bez wychodzenia z domu. W wyborze idealnych rozwiązań pomaga rozwój firm korzystających z technologii wykorzystywanych przez nich na co dzień w innych dziedzinach życia. Insurtech, jak np. PolisaOnline.pl, to rozwiązanie oparte na technologii OpenAI i komunikatorze Messenger, zapewniające dostęp do ubezpieczeń przez smartfona.

Źródło zdjęć: © Pexels

08.11.2024 10:08

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Jeszcze nie tak dawno najważniejszym kryterium wyboru ubezpieczenia OC była personalizacja oferty, zwłaszcza w kontekście zakresu polisy oraz wysokości składki. Dziś do ‘szycia na miarę’ dołączają cyfryzacja i automatyzacja. Inteligentne systemy zarządzania usługami, automatyczne wyceny szkód, pomocne chatboty – wszystko to pozwala oferować kompleksowe rozwiązania dopasowane do nowej rzeczywistości. PolisaOnline.pl jest tego najlepszym przykładem.

OC, AC, NNW – pełna oferta od Wiener

PolisaOnline.pl nieustannie rozszerza ofertę, dostarczając klientom pełny pakiet ubezpieczenia komunikacyjnego. Do grona partnerów oferujących swoje produkty dołączył również Wiener, który po połączeniu z Compensa TU S.A. Vienna Insurance Group (VIG). stanowi czwartą co do wielkości firmę ubezpieczeniową w Polsce. Klienci PolisaOnline.pl mają także dostęp do ofert Balcia Insurance i Benefia Ubezpieczenia.

Ola, Wirtualna Asystentka Ubezpieczeniowa w Twoim smartfonie

Zakupu polisy dokonać można przez całą dobę, a przez proces przeprowadza klienta Ola, Wirtualnej Asystentce Ubezpieczeniowej, będąca chatbotem opartym na sztucznej inteligencji od OpenAI. Dzięki niej w ciągu zaledwie 15 minut użytkownik znajdzie optymalną polisę, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb. Całość odbywa się w komunikatorze Messenger, co eliminuje konieczność instalowania dodatkowych aplikacji.

W trakcie rozmowy klient poproszony zostanie m.in. o zrobienie zdjęcia kodu z prawa jazdy – co wykona bez opuszczania Messengera. Dane z kodu AZTEC są automatycznie dekodowane, co znacząco przyspiesza procedurę, eliminując potrzebę ręcznego wpisywania informacji. Po wyborze polisy odbywa się intuicyjny proces płatności przez bezpiecznego operatora STRIPE, a wszystkie dokumenty przesyłane są na podany adres e-mail. Dzięki takim zabiegom, zminimalizowane zostały formalności, zapewniona jest uproszczona obsługa, bezpieczeństwo danych oraz pewność płatności.

© materiały partnera

Benefity wykorzystania nowych technologii w ubezpieczeniach

  • Wirtualna Asystentka Ubezpieczeniowa dostępna 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
  • Szyfrowane, bezpieczne kanały komunikacji. Sprawdzone oferty od renomowanych Towarzystw Ubezpieczeniowych.
  • Minimum formalności. Uproszczony wywiad. Umowa i polisa wysłane na podany podczas rozmowy adres e-mail. Bezpieczne płatności w systemie STRIPE.
  • Oszczędność. Dopasowanie najlepszej oferty do zapotrzebowania każdego klienta.
  • Szybkie i sprawne przeprowadzenie rozmowy. Zakup polisy w kilkanaście minut.
  • Wygoda. Wykorzystanie popularnego i znanego wszystkim komunikatora Messenger w całym procesie zakupu ubezpieczenia.
© materiały partnera

Polisa Online jest częścią Grupy TUF, działającej na rynku ubezpieczeń od 1997 r, specjalizującej się w ubezpieczeniach komunikacyjnych i majątkowych. Oferta firmy ma być sukcesywnie poszerzana o kolejnych ubezpieczycieli oraz nowe rodzaje ubezpieczeń. Niewykluczone jest także, że czatbot zostanie uruchomiony na innych popularnych komunikatorach.

Źródło artykułu:WP Autokult