Wyjaśniamy: jak skręca 2,2‑tonowe Porsche Cayenne GTS?
Czy ciężkie porsche to nadal porsche? Oczywiście, przecież po to kupujemy samochód tej marki, żeby prowadził się sportowo–nawet, jeśli mówimy o wielkim cayenne. Zobaczcie, jak musieli się napracować inżynierowie, żeby zmieścić je w każdy zakręt.
18.02.2022 | aktual.: 30.09.2022 14:28
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Porsche Cayenne Coupe GTS – test wideo
Porsche Cayenne GTS ma 4-litrowy silnik V8, który osiąga 460 KM i pozwala mu osiągnąć 100 km/h w zaledwie 4,5 s. Jednak nie to robi tutaj największe wrażenie.
Ten duży SUV waży aż 2,2 tony, ale w zakrętach zdaje się ten fakt zupełnie ignorować. Prowadzi się świetnie i daje kierowcy przyjemność z prowadzenia, a nie poczucie walki z gigantyczną masą zmuszaną do sportowej jazdy.
Porsche Cayenne GTS to jeżdżący komputer
To wszystko jednak zasługa inżynierów Porsche, którzy za pomocą systemów i komputerów przeliczających mnóstwo danych wciskają Cayenne tam, gdzie wydawałoby się, że się nie zmieści.
Jak to robią? O tym w filmie.