Winko Fiata, Lancii i Alfy Romeo
Producenci samochodowi raczej nie mają zamiaru nawoływać do jazdy po pijanemu. Wręcz przeciwnie - na całym świecie pełno jest kampanii reklamowych propagujących jazdę po trzeźwemu, w których biorą udział wielkie i znane marki tego świata. Alkohol towarzyszy jednak nierozłącznie motoryzacyjnemu światu: Martini wspierające wyścigowe zespoły oraz imprezy, szampan rozlewany strumieniami przez bywalców podiów.
05.01.2009 | aktual.: 02.10.2022 16:09
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Fiat chyba zwęszył w tej branży dobry interes. Grupa wypuściła specjalne wina, oznaczone znaczkami marek tej firmy.
Producenci samochodowi raczej nie mają zamiaru nawoływać do jazdy po pijanemu. Wręcz przeciwnie - na całym świecie pełno jest kampanii reklamowych propagujących jazdę po trzeźwemu, w których biorą udział wielkie i znane marki tego świata. Alkohol towarzyszy jednak nierozłącznie motoryzacyjnemu światu: Martini wspierające wyścigowe zespoły oraz imprezy, szampan rozlewany strumieniami przez bywalców podiów.
Fiat chyba zwęszył w tej branży dobry interes. Grupa wypuściła specjalne wina, oznaczone znaczkami marek tej firmy.
Grupa Fiata zbratała się z winiarnią Scimaglio w celu stworzenia wyjątkowej linii produktów. Są to wina oznaczone logo Alfy Romeo, Fiata i Lancii. Firma Scimaglio jest dość dobrze znaną marką we Włoszech, której tradycja sięga XIX wieku. Mamy więc wina białe, czerwone, a także gazowane (gazowce?).
Niestety nie wiemy jak one smakują, jednak trzeba przyznać, że ich butelki wyglądają niesamowicie.[block position="inside"]10394[/block]
Źródło: autoblog