Volkswagen Golf Light Tron - dwa oblicza [wideo]
Low-Car-Scene oraz BlackBox-Richter na poważnie zabrali się za wygląd Volkswagena Golfa. Auto po wizycie u tunerów prezentuje się zupełnie inaczej w dzień niż w nocy, a wszystko za sprawą oklejenia karoserii specjalną fosforyzującą folią.
28.04.2013 | aktual.: 10.10.2022 10:42
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Low-Car-Scene oraz BlackBox-Richter na poważnie zabrali się za wygląd Volkswagena Golfa. Auto po wizycie u tunerów prezentuje się zupełnie inaczej w dzień niż w nocy, a wszystko za sprawą oklejenia karoserii specjalną fosforyzującą folią.
Auto wyjechało z fabryki jako bogato wyposażona wersja Highline z silnikiem 1,4 TSI o mocy 140 KM. Opisywany Golf kosztował aż 32 000 euro (ponad 130 000 zł), a w jego wyposażeniu znalazły się m.in. system nawigacji satelitarnej, LED-owe światła do jazdy dziennej, biksenonowe reflektory, kamera cofania, system bezkluczykowy, czy skórzana tapicerka. Fabrycznie na Golfie spoczywał czarny perłowy lakier.
Tunerom jednak taki kolor nie przypadł do gustu. Dlatego całą karoserię oraz fragmenty felg Golfa Light Tron pokryto świecącą w ciemności folią 3M. Dla napisów oraz pozostałych części 20-calowych obręczy wybrano kontrastującą czerwień.
To co dzieje się w przestrzeni pod nadkolami zasługuje z resztą na osobny akapit. Znajdują się tam obute w niskoprofilowe opony, warte 6000 euro (ok. 25 000 zł) 3-częściowe felgi Rotiform w rozmiarze 8x20. Zwraca uwagę nie tylko ich wygląd ale również LED-owe podświetlenie.
Low-Car-Scene zadbało również o odpowiednie obniżenie Volkswagena Golfa Light Tron. Tuner zastosował pneumatyczne zawieszenie RideAir Version 3 za 3600 euro (ok. 15 000 zł). Poza tym auto otrzymało również pomniejsze zmiany stylistyczne, takie jak modyfikacja grilla, maski, czy przedniego zderzaka. Warto zauważyć również brak tylnej wycieraczki.
VW Golf 7 2013 Light-Tron Tuning-Showcar
Źródło: Low-Car-Scene i BlackBox-Richter