Toyota najczęściej wybieraną marką przez klientów indywidualnych

Instytut Badań Rynku Motoryzacyjnego Samar właśnie opublikował szczegółowe dane na temat sprzedaży samochodów w Polsce, w ubiegłym roku. Brano pod uwagę tylko klientów indywidualnych.

Toyota najczęściej wybieraną marką przez klientów indywidualnych
Marcin Łobodziński

15.01.2015 | aktual.: 02.10.2022 12:55

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Samar zwraca uwagę na fakt, że w ich badaniu liczą się tylko samochody rzeczywiście zakupione przez Polaków, zarejestrowane i faktycznie użytkowane w kraju. Nie brano pod uwagę samochodów, które kupione w Polsce w ramach reeksportu wyjechały za granicę. Statystyki wskazują jako lidera klienta indywidualnego Toyotę, która sprzedała 12 492 samochody, o 147 więcej niż druga Škoda. Trzecie miejsce zajął Opel. Szczegółowe dane na ten temat poniżej.

Rejestracje nowych samochodów osobowych przez klientów indywidualnych w Polsce w 2014 r.

  1. Toyota 12 492 szt.
  1. Škoda 12 345 szt.
  1. Opel 11 366 szt.
  1. Volkswagen 10 610 szt.
  1. Kia 9037 szt.
  1. Hyundai 6842 szt.
  1. Ford 6784 szt.
  1. Renault 6388 szt.
  1. Nissan 5549 szt.
  1. Citroen 5097 szt.
Źródło artykułu:WP Autokult
Komentarze (17)