Toyota Corolla GR Sport także jako sedan. To dobra wiadomość dla fanów klasycznych nadwozi

GR Sport to ostro wystylizowana wersja Toyoty Corolii wyróżniająca się bardziej sportowym charakterem. Dotychczas klienci chętni na ten wariant byli skazani na nadwozie typu hatchback i kombi. Teraz do tego grona dołącza także sedan, który może cieszyć się sporym wzięciem.

Corolla GR Sport Sedan wygląda naprawdę atrakcyjnie.
Corolla GR Sport Sedan wygląda naprawdę atrakcyjnie.
Źródło zdjęć: © mat. prasowe
Aleksander Ruciński

21.07.2020 | aktual.: 22.03.2023 10:52

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Mogłoby się wydawać, że najpopularniejsze nowe auto w Polsce nie potrzebuje atrakcyjniejszych wydań, by przyciągnąć do salonu klientów. Toyota jednak nie zwalnia tempa, sukcesywnie rozbudowując swoją ofertę. Tym razem o ciekawie wystylizowaną odmianę GR Sport, która od teraz będzie łączona także z nadwoziem typu sedan.

Jest to dobra wiadomość dla wszystkich tych, którzy cenią klasyczne linie trójbryłowych kompaktów oraz wielbicieli usportowionych sedanów, gdyż takich aut szczególnie w ofercie marek nie-premium nie znajdziemy zbyt wiele.

Corolla GR Sport wyróżnia się szeregiem dodatków inspirowanych wyścigowymi i rajdowymi sukcesami Toyoty. Znajdziemy tu m.in. czarne felgi dostępne w dwóch wzorach i rozmiarach - 17 oraz 18 cali, ciemne wstawki nadwozia kontrastujące z lakierem karoserii, czy pakiet aerodynamiczny charakteryzujący się ostrzej wystylizowanymi zderzakami i progami.

Obraz
© mat. prasowe

Klienci mogą też liczyć na dodatkowy spojler umieszczony na tylnej klapie czy specjalny lakier nadwozia Dynamic Grey zarezerwowany dla wersji GR Sport. Nie mniej dzieje się we wnętrzu, które wyróżnia się czarną podsufitką, kierownicą wykończoną perforowaną skórą, aluminiowymi listwami progowymi i przede wszystkim kubełkowymi fotelami z logo GR Sport.

Szkoda tylko, że dostępne napędy niekoniecznie zapewnią sportowe osiągi. Do wyboru będą dwa sillniki - hybryda 1,8 o mocy 122 KM oraz wolnossące, benzynowe 1,6 generujące 132 KM. Produkcja ma ruszyć w listopadzie 2020, a pierwsze sztuki pojawią się w salonach w styczniu 2021 roku.

  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
[1/12]
Komentarze (9)