Test wideo: BMW 230e – nie można mieć wszystkiego

BMW Serii 2 Active Tourer reprezentuje mało popularny segment minivanów, który kiedyś był jedynym skojarzeniem w kontekście auta rodzinnego. W dobie popularności SUV-ów nadal znajdują się klienci, których interesuje właśnie taki rodzaj nadwozia. W tym filmie przedstawię wam najmocniejszą odmianę.

Maciej Gomułka

15.12.2023 | aktual.: 15.12.2023 19:47

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Wygląd Serii 2 Active Tourer może mieć niewielu fanów. Odkąd ten samochód pojawił się na rynku, był wytykany palcami przez konserwatywnych miłośników marki, którzy nie tylko nie mogli pogodzić się z tym, jak ten model wygląda, ale też z faktem, że było to pierwsze BMW dostępne z napędem na przednią oś.

BMW 230e
BMW 230e© WP | Maciej Gomułka

Najnowsze wcielenie modelu oferuje kilka wersji napędowych, co z pewnością spodoba się klientom lubiącym mieć wybór. Prócz jednostek benzynowych i wysokoprężnych są też hybrydy plug-in w dwóch wariantach mocy. Miałem przyjemność testować najmocniejszą, która daje kierowcy 326 KM. To sprawia, że można na chwile zapomnieć o pierwotnym charakterze tego auta.

BMW 230e
BMW 230e© WP | Maciej Gomułka

Akumulator trakcyjny o użytecznej pojemności nieco ponad 14 kWh jest w stanie zapewnić realny zasięg na poziomie 70-80 km. Kiedy jazda na samym prądzie nie będzie już możliwa, auto będzie zachowywać się jak typowa hybryda i przy sprzyjających warunkach będziemy w stanie uzyskać cieszące oko wartości zużycia paliwa.

Jeżeli jesteście ciekawi, jak ten samochód jeździ, jakie ma wady oraz ile kosztuje, zapraszam do oglądania!

Źródło artykułu:autocentrum.pl
Komentarze (2)