Test: Kawasaki KFX450R
Japoński koncern - Kawasaki odgrywa ważną rolę na rynku maszyn klasy ATV. Na początku roku 2008 zaprezenotwano model KFX450R, który stał się ważnym punktem, jeśli chodzi o maszyny z pojemnością 450 cm3. Rok 2009 to kontynuacja sukcesu modelu, w którym zmieniono... jedynie kolory.
20.02.2009 | aktual.: 02.10.2022 16:45
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Japoński koncern - Kawasaki odgrywa ważną rolę na rynku maszyn klasy ATV. Na początku roku 2008 zaprezenotwano model KFX450R, który stał się ważnym punktem, jeśli chodzi o maszyny z pojemnością 450 cm3. Rok 2009 to kontynuacja sukcesu modelu, w którym zmieniono... jedynie kolory.
Motocykl napędzany jest chłodzonym płynem silnikiem o pojemności 449 cm3. Posiada elektryczny starter oraz pięciobiegową skrzynię z łatwym w obsłudze biegiem wstecznym. W porównaniu do modelów Yamahy, które są dużo bardziej wymagające, Kawasaki oferuje KFX szerokiej masie klientów. Dzieje się tak za sprawą zastosowanej technologii, wygodnej pozycji, czy też atrakcyjnej ceny.
Systemy motocykla zostały tak zaprojektowane, by utrzymywać równowagę podczas jazdy off-road. Jest pewien problem z utrzymywaniem idealnie prostej linii jazdy przez to, lecz dla wielu fanów poruszających się po bezdrożach to nie jest poważna wada. Elektroniczne systemy takie jak start, czy DOHC zapewniają frajdę nawet laikom. Kawasaki modelem KFX450R próbuje zdobyć nowych klientów, którzy nie mieli wcześniej styczności z ATV.
Model jest na tyle udany zdaniem japońskiego koncernu, iż nie trzeba było wprowadzać innowacji, więc w roku 2009 model zmieni się tylko pod względem kolorystyki.