Test: Dacia Duster w prestiżu - a gdzie jest twoja cennikowa strefa komfortu?
Dacia Duster w świadomości przeciętnego kierowcy może uchodzić za synonim taniego samochodu z napędem na cztery koła. Zgadza się, że cennik tego modelu otwiera kwota znacznie niższa względem konkurencji, jednak Duster 4x4 to już nie są tanie rzeczy.
05.01.2022 | aktual.: 30.09.2022 15:01
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Dacia Duster - test wideo
Dacia Duster przeszła niedawno bardzo subtelny facelifting, który zmienił wygląd przedniej części tego samochodu. Mamy nowy wzór reflektorów oraz przeprojektowany grill. Tylne lampy, również zostały przeprojektowane, a lotka nad tylną szybą jest większa niż dotychczas.
Podstawowa odmiana tego modelu to koszt 52 tys. zł. Jeśli chcemy mieć napęd na wszystkie koła, należy wybrać wersję Prestige lub SL Extreme, ale wówczas w salonie zostawimy przynajmniej 88 tys. zł. To sprawia, że wkraczamy w rewiry cenowe, które z tą marką już się nie kojarzą.
Ten model pokazuje, że Dacia, na przestrzeni lat, bardzo stanowczo zrywa ze stereotypem samochodu budżetowego i tandetnego. Niemniej, wybierając droższą odmianę z lepszym wyposażeniem i napędem na cztery koła, nadal wydamy mniej niż u konkurencji. Dzięki temu Duster utrzymuje pozycję cenowego lidera.