Test: Aprilia SL750 Shiver GT

Dziennikarze brytyjskiego magazynu MCN przetestowali nowy model włoskiego koncernu Aprilia. Chris Newbigging przejechał jednośladem 500 mil (po mieście i autostradzie). SL750 Shiver GT ma silnik o pojemności 749 cm3 od podstawowej wersji. Co pokazał ten test?

Test: Aprilia SL750 Shiver GT
Damian Zarzycki

02.06.2009 | aktual.: 02.10.2022 17:38

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Dziennikarze brytyjskiego magazynu MCN przetestowali nowy model włoskiego koncernu Aprilia. Chris Newbigging przejechał jednośladem 500 mil (po mieście i autostradzie). SL750 Shiver GT ma silnik o pojemności 749 cm3 od podstawowej wersji. Co pokazał ten test?

Aprilia SL750 Shiver GT to model z 2009 roku, bazujący na modelu SL750 Shiver. To właśnie ze starej wersji pochodzi silnik V-Twin o pojemności 749 cm3, który trzeba przyznać jest żwawy i zapewnia dość dynamiczną jazdę. Pozostałe części oraz akcesoria są nowe. Jednoślad ukierunkowany jest na rynek średnich motocykli, jego cena wynosi około 32 000 złotych i jak podkreśla  Newbigging  ta Aprilia nie wygląda na taki motocykl. Przypomina droższe pozycje na rynku. Wygląd oraz design może się podobać, zresztą Włosi słyną z projektowania ładnych jednośladów.

Pojawiła się w SL750 Shiver GT kratowana rama, która ma spełniać cele ekonomiczne i pozwolić kierowcy oszczędzić na beznynie. I rzeczywiście silnik jest ekonomiczny. Ale nie jest przy tym żadnym "zawalidrogą" - 95 koni mechanicznych dostarczają dość dużo mocy. Czerwone pole na obrotomierzu plasuje się na 10 000 obrotach. Pozwala to na dynamiczną jazdę zarówno w mieście jak i na autostradzie. No i zdaniem MCN pojawiło się bardzo komfortowe zawieszenie, które pomaga w codzienniej jeździe przez nierówne ulice współczesnych miast. Warto dodać, że za dopłatą dostępna jest wersja z systemem ABS.

 Jest to zatem bardzo udana pozycja na rynku za rozsądną cenę!

Źródło: motorcyclenews.com

Źródło artykułu:WP Autokult
Komentarze (0)