SUV kluczem do sukcesu?
Grupa Fiata uświadomiła sobie, że wreszcie przydałoby się coś zarobić na marce Alfa Romeo. CEO tej firmy (Luca de Meo) powiedział, że aby spełnić to założenie trzeba będzie zwiększyć sprzedaż samochodów. Celem jest osiągnięcie sprzedaży na poziomie 300.000 samochodów rocznie przed końcem roku 2010. Jednym ze sposobów na osiągnięcie takiego wyniku jest wprowadzenie na rynek modelu SUV, oraz jego prezentacja w Ameryce Północnej, co według obliczeń powinno zapewnić Alfie huczny powrót na tamten kontynent.
13.09.2008 | aktual.: 02.10.2022 14:57
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Grupa Fiata uświadomiła sobie, że wreszcie przydałoby się coś zarobić na marce Alfa Romeo. CEO tej firmy (Luca de Meo) powiedział, że aby spełnić to założenie trzeba będzie zwiększyć sprzedaż samochodów. Celem jest osiągnięcie sprzedaży na poziomie 300.000 samochodów rocznie przed końcem roku 2010. Jednym ze sposobów na osiągnięcie takiego wyniku jest wprowadzenie na rynek modelu SUV, oraz jego prezentacja w Ameryce Północnej, co według obliczeń powinno zapewnić Alfie huczny powrót na tamten kontynent.
"To prawda, że sprzedaż tych samochodów (SUVów - dop. red.) spadła w USA, ale auta tego rozmiaru najlepiej pasują właśnie na tamten rynek" - mówi Meo. Jego słowa świadczą o pewnym wyznaczniku, jakim jest posiadanie SUVa w swojej ofercie, aby w ogóle móc się liczyć z dobrym słowem klientów w USA.
Plotki mówią nawet o tym, że Alfa zamierza wprowadzić do swoich samochodów system START-STOP, oraz stworzyć wersje hybrydowe popularnych pojazdów, korzystając z zebranych przez Fiata doświadczeń w tej dziedzinie.
Źródło: motorauthority