Subaru Forester - drugie wcielenie

Ciekawe i kontrowersyjne reklamy przykuwające wzrok to częsty chwyt marketingowy stosowany także w branży motoryzacyjnej.

Subaru Forester Sumo
Subaru Forester Sumo
Rafał Warecki

23.02.2011 | aktual.: 07.10.2022 17:20

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Ciekawe i kontrowersyjne reklamy przykuwające wzrok to częsty chwyt marketingowy stosowany także w branży motoryzacyjnej.

Subaru ponownie przedstawiło drugie wcielenie modelu Forester. Zawodnicy sumo odziani w skąpe Mawashi nie po raz pierwszy opiekują się samochodem Subaru, jego właścicielem i podróżnymi. Japoński producent kolejny raz prezentuje swój samochód z przekąsem i dużą dozą dystansu, bo w Subaru jak w sumo, wygląd nie jest najważniejszy. Liczy się to, co pojazd może zaoferować – bezpieczeństwo, wygodę, świetne właściwości jezdne oraz prestiż - zawsze.

Źródło: YouTube

Komentarze (0)