Subaru Forester - drugie wcielenie
Ciekawe i kontrowersyjne reklamy przykuwające wzrok to częsty chwyt marketingowy stosowany także w branży motoryzacyjnej.
23.02.2011 | aktual.: 07.10.2022 17:20
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Ciekawe i kontrowersyjne reklamy przykuwające wzrok to częsty chwyt marketingowy stosowany także w branży motoryzacyjnej.
Subaru ponownie przedstawiło drugie wcielenie modelu Forester. Zawodnicy sumo odziani w skąpe Mawashi nie po raz pierwszy opiekują się samochodem Subaru, jego właścicielem i podróżnymi. Japoński producent kolejny raz prezentuje swój samochód z przekąsem i dużą dozą dystansu, bo w Subaru jak w sumo, wygląd nie jest najważniejszy. Liczy się to, co pojazd może zaoferować – bezpieczeństwo, wygodę, świetne właściwości jezdne oraz prestiż - zawsze.
Źródło: YouTube