Subaru BRZ Cup Car Basic na stalówkach i z fabryczną klatką - funkcja ponad formę
Na rodzimym rynku Subaru pokazało auto, które ma być idealnym pojazdem dla początkujących adeptów wyścigów. To BRZ Cup Car Basic wyposażony wyłącznie w elementy, które przydadzą się na torze.
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Wyścigówki nie muszą być ładne, za to powinny być szybkie i skuteczne. Subaru zdaje sobie z tego sprawę, dlatego BRZ Cup Car Basic nie wygląda zbyt spektakularnie. Atrakcyjne linie nadwozia i błękitny lakier zaburzono do bólu prostymi, stalowymi felgami, a we wnętrzu pojawiła się ordynarna, ale jakże niezbędna klatka - fani surowego stylu powinni być zachwyceni.
Edycja limitowana do zaledwie 30 egzemplarzy trafi w gusta Japończyków, którzy poszukują dobrej bazy do budowy torowego projektu. W większości przypadków tacy klienci są skazani na zakup standardowych wersji, a następnie wyrzucenie z nich wielu elementów wyposażenia, za które przecież zapłacili. Tutaj ten problem odpada - nie ma bowiem klimatyzacji, audio czy multimediów.
W zamian za to, poza wspomnianą klatką i stalakami, dostaniemy porządne fotele z możliwością zamontowania szelkowych pasów i dodatkowy intercooler. Na swoim miejscu został 2,4-litrowy silnik typu boxer. Jego 235 KM powinno świetnie radzić sobie z odchudzoną konstrukcją.
A wszystko to w całkiem niezłej cenie wynoszącej w przeliczeniu niespełna 110 tys. zł. Jest tylko jeden problem - u nas można wyłącznie pomarzyć o tej wersji.