Seat Leon FR1
Seat do swojej oferty na hiszpański rynek dodał specjalną limitowaną wersję Leona zwaną "FR1", zasilaną dwulitrowym silnikiem diesla wyposażonym w turbosprężarkę, całość o mocy 170 Km. W porównaniu do standardowej wersji FR, ta jest wyposażona w dodatki takie jak: kubełkowe sportowe siedzenia, masywne 18 calowe srebrne felgi, elektronicznie rozkładany dach oraz złącze USB. Cena takich dodatków do wersji FR1 będzie kosztować od 1,500 do 2,500 euro, natomiast za siedzenia Hiszpanie zapłacą od 260 do 365 euro.
16.11.2007 | aktual.: 02.10.2022 13:53
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Seat do swojej oferty na hiszpański rynek dodał specjalną limitowaną wersję Leona zwaną "FR1", zasilaną dwulitrowym silnikiem diesla wyposażonym w turbosprężarkę, całość o mocy 170 Km. W porównaniu do standardowej wersji FR, ta jest wyposażona w dodatki takie jak: kubełkowe sportowe siedzenia, masywne 18 calowe srebrne felgi, elektronicznie rozkładany dach oraz złącze USB. Cena takich dodatków do wersji FR1 będzie kosztować od 1,500 do 2,500 euro, natomiast za siedzenia Hiszpanie zapłacą od 260 do 365 euro.
Tak à propos, Leon teraz wygląda dzięki temu bardziej sexy. Niestety, na polskim rynku, Seat jest dostępny w standardowej wersji FR. W odróżnieniu od standardowego Leona wersja FR ma sportowe zderzaki, podwójną końcówkę układu wydechowego z polerowanej stali oraz lakierowane na srebrny kolor obudowy lusterek bocznych. Wyposażono ją w 17-calowe obręcze kół, które można zastąpić obręczami 18-calowymi dostępnymi w opcji. Kierowca i pasażer z przodu siedzą w kubełkowych fotelach z inicjałami „FR” wyhaftowanymi na oparciach. Sportowy kształt mają pokryte skórą kierownica i końcówka dźwigni zmiany biegów, na Fot. Seat których umieszczono metalizowane emblematy z wytłoczonymi inicjałami „FR”. Czarne tarcze zegarów zastąpiono białymi. Do wyboru dostępne są dwie wersje silnikowe. Turbodoładowany, benzynowy silnik z bezpośrednim wtryskiem paliwa rozwijający z pojemności 2,0 l moc 200 KM lub turbodoładowany diesel 2,0 l/170 KM. Leon FR 2,0 l/200 KM pozwala na rozpędzenie auta od 0 do 100 km/h w 7,3 sekundy osiągnięcie prędkości 229 km/h. Leon z wysokoprężną jednostką napędową może jechać z prędkością 214 km/h, a setkę osiąga w 8,2 sekundy.