Rosnące wyniki sprzedaży jednośladów BMW
Marka BMW zawiesza sobie poprzeczkę coraz wyżej. W pierwszym miesiącu 2014 roku odnotowała wyższą sprzedaż jednośladów niż w analogicznym okresie roku 2013. Wzrost ten wyniósł 12,9 proc.
12.02.2014 | aktual.: 08.10.2022 09:41
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
W styczniu br. marka BMW zanotowała sprzedaż 5438 motocykli i motorowerów. W porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego oznacza to wzrost o 12,9 proc. – w styczniu 2013 roku sprzedano 4181 jednośladów.
BMW idzie za ciosem, bo na koniec 2013 roku wyniki sprzedażowe w segmencie jednośladów były najlepsze w historii marki. Jak wskazał Heiner Faust, dyrektor marketingu i sprzedaży w BMW Motorrad, wzrost odnotowano na wszystkich rynkach: amerykańskim, azjatyckim i europejskim.
BMW wyjaśnia, że tak dobre wyniki sprzedaży w styczniu tego roku to efekt wprowadzenia do oferty nowych modeli. Konsumenci mogą już nabyć takie motocykle, jak: R1200GS Adventure oraz R1200RT, K1600GTL Exclusive, S1000R, R NineT oraz elektryczny skuter C Evolution, przeznaczony do miejskich przepraw.
Faust wyraził nadzieję, że ich włączenie do gamy pozwoli na ustanowienie rekordu sprzedaży za cały 2014 rok, co w jego przekonaniu ma być równoznaczne z rosnącym zapotrzebowaniem na jakość produktów dostarczanych przez BMW.