Renault Captur po face liftingu - co się zmieniło?

Po 4 latach od rynkowego debiutu, Renault zdecydowało się na face lifting swojego hitowego crossovera. Zmiany są dość subtelne. Nadają jednak Capturowi nowy powiew świeżości i sprawiają, że nadal stanowi on atrakcyjną propozycję w coraz bardziej obleganym segmencie małych crossoverów. Co zmieniło się w stosunku do dotychczasowego wydania?

Renault dołożyło wszelkich starań, aby upodobnić 4-letniego Captura do najnowszych modeli marki, choć nie znajdziemy tu nietypowych, ostro narysowanych świateł znanych z Megane, czy Talismana.
Renault dołożyło wszelkich starań, aby upodobnić 4-letniego Captura do najnowszych modeli marki, choć nie znajdziemy tu nietypowych, ostro narysowanych świateł znanych z Megane, czy Talismana.
Aleksander Ruciński

13.05.2017 | aktual.: 14.10.2022 14:24

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Kształt reflektorów nie zmienił się znacząco, jednakże klosze skrywają lampy w pełni LED-owe. Nowe są także światła do jazdy dziennej zamontowane w zderzaku. Same zderzaki również nieco przeprojektowano, podobnie jak atrapę chłodnicy.
Kształt reflektorów nie zmienił się znacząco, jednakże klosze skrywają lampy w pełni LED-owe. Nowe są także światła do jazdy dziennej zamontowane w zderzaku. Same zderzaki również nieco przeprojektowano, podobnie jak atrapę chłodnicy.
Tył natomiast kusi poprawioną grafiką świateł. Tutaj Renault zdecydowało się praktycznie w całości zachować dotychczasowy styl.
Tył natomiast kusi poprawioną grafiką świateł. Tutaj Renault zdecydowało się praktycznie w całości zachować dotychczasowy styl.
Wraz z face liftingiem w gamie zagoszczą nowe lakiery nadwozia, wzory felg oraz opcje wykończenia wnętrza. Francuzi zostali przy dwukolorowej karoserii. Klienci mogą skorzystać z łącznie ponad 30 kombinacji barw.
Wraz z face liftingiem w gamie zagoszczą nowe lakiery nadwozia, wzory felg oraz opcje wykończenia wnętrza. Francuzi zostali przy dwukolorowej karoserii. Klienci mogą skorzystać z łącznie ponad 30 kombinacji barw.
Największą różnicę powinniśmy jednak odczuć we wnętrzu, które teraz wykończono staranniej i przy użyciu lepszych materiałów. Zauważą to szczególnie klienci decydujący się na nową, topową odmianę Initiale Paris, z dwukolorowym kokpitem i stylowymi przeszyciami.
Największą różnicę powinniśmy jednak odczuć we wnętrzu, które teraz wykończono staranniej i przy użyciu lepszych materiałów. Zauważą to szczególnie klienci decydujący się na nową, topową odmianę Initiale Paris, z dwukolorowym kokpitem i stylowymi przeszyciami.
Renault zaktualizowało także system multimedialny R-Link obsługiwany przy pomocy ekranu dotykowego. Teraz jest on łatwiejszy w obsłudze i działa znacznie szybciej.
Renault zaktualizowało także system multimedialny R-Link obsługiwany przy pomocy ekranu dotykowego. Teraz jest on łatwiejszy w obsłudze i działa znacznie szybciej.
Jeśli chodzi o gamę silników, pozostała ona bez zmian. Oznacza to, że klienci mają do wyboru benzynowe silniki TCe o mocy 90 KM i 120 KM oraz dwa diesle dCi generujące 90 KM i 115 KM.
Jeśli chodzi o gamę silników, pozostała ona bez zmian. Oznacza to, że klienci mają do wyboru benzynowe silniki TCe o mocy 90 KM i 120 KM oraz dwa diesle dCi generujące 90 KM i 115 KM.
Odświeżony Captur trafi do salonów w najbliższych miesiącach. Wszystko wskazuje, że nadal będzie cieszył się dużą popularnością wśród europejskich klientów.
Odświeżony Captur trafi do salonów w najbliższych miesiącach. Wszystko wskazuje, że nadal będzie cieszył się dużą popularnością wśród europejskich klientów.
Ceny nowego Renault Captura zaczynają się w Polsce od 56 900 zł.
Ceny nowego Renault Captura zaczynają się w Polsce od 56 900 zł.
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Źródło artykułu:WP Autokult
RenaultRenault Captursegment b
Komentarze (6)