Porsche 718 TechArt - kompletne modyfikacje niemieckiego tunera

Cayman i Boxster to bez wątpienia jedne z najlepszych propozycji w swojej klasie. Obydwie wersje cieszą się niesłabnącą popularnością zarówno wśród klientów jak i warsztatów tuningowych. Jeden z ostatnich projektów opartych na modelu 718 jest dziełem niemieckiej firmy TechArt.

TechArt ma sporo do zaoferowania posiadaczom modelu 718.
TechArt ma sporo do zaoferowania posiadaczom modelu 718.
Źródło zdjęć: © mat.prasowe
Aleksander Ruciński

23.07.2019 | aktual.: 28.03.2023 10:19

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Specjaliści z TechArt podeszli do tematu kompleksowo. Nie ograniczyli się wyłącznie do wyglądu zewnętrznego (jak czyni to wielu konkurentów), ale zajęli sie również czterocylindrowym, 2,5-litrowym silnikiem, co zdecydowanie wpłynęło na poprawę osiągów. Każda z przeprowadzonych modyfikacji może być elementem pakietu lub występować indywidualnie.

Chętni na zmianę prezencji swojego 718 mogą zdecydować się na atrakcyjny zestaw, który obejmuje duży, przedni splitter, poszerzone progi i tylne skrzydło dostępne w dwóch wariantach różniących się wielkością. Każdy z tych elementów, łącznie z wlotami powietrza i osłonami lusterek wykonany jest z włókna węglowego. Na życzenie tuner nie polakieruje tych elementów, dzięki czemu stworzą one ciekawy kontrast dla nadwozia.

Obraz
© mat.prasowe

Specjaliści z TechArt zajrzeli również do wnętrza, które także można ozdobić włóknem węglowym oraz ciekawymi wstawkami w kolorze karoserii. Wrażenie robi też skórzana tapicerka foteli z charakterystycznymi przeszyciami. Trzeba przyznać, że tunerowi udało się uatrakcyjnić dość smutne, seryjne wnętrze najmniejszego Porsche.

Na tym jednak nie koniec. Więcej niespodzianek czeka pod maską. W przypadku odmiany 718 S możemy liczyć na dodatkowe 50 KM, co oznacza moc w wysokości 400 KM. To pozwala na osiągnięcie setki w 3,9 sekundy oraz rozpędzenie sie do nawet 296 km/h. Właściciele wariantu GTS otrzymają natomiast 415 KM zamiast seryjnych 365. Tutaj setka pojawi się na liczniku po 3,8 sekundy. Takie parametry są wynikiem chiptuningu oraz zmodyfikowanego układu wydechowego.

Obraz
© mat.prasowe

Propozycja TechArt wydaje się ciekawą opcją dla posiadaczy modelu 718, chcących wyróżnić się z tłumu i cieszyć znacznie lepszymi osiągami. Kompletny zestaw modyfikacji, który obejmuje napęd, nadwozie i wnętrze powinien przypaść do gustu fanom zachowawczego stylu i dbałości o detale.

  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
[1/42]
Komentarze (0)