BMW sprzedało o 50% więcej modeli M niż rok temu
Kryzys? Czy ktoś mówił o kryzysie? Podczas gdy sprzedaże aut największych producentów samochodów na świecie w 2008 roku gwałtownie spadają, BMW serii M rozkwita w swoim nieprzyjaznym ekonomii środowisku, przekraczając zeszłoroczny odpowiednik swoich wyników podczas jedenastu miesięcy 2008 roku o ponad 50 procent!
16.12.2008 | aktual.: 02.10.2022 16:02
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Od stycznia do listopada 2008 BMW sprzedało aż 22,340 aut modelu M na całym świecie, porównując tylko z 14,092 sprzedanymi maszynami w tym samym okresie w 2007 roku. Zaledwie w listopadzie bieżącego roku aż 1,900 BMW tej serii poszło w świat! Od sierpnia 2008 ogólnoświatowe notowania sprzedaży tych aut, wzrosły o 16,150 jednostek, w ten sposób poprawiając zeszłoroczny wynik w liczbie 16,128 samochodów.
Kryzys? Czy ktoś mówił o kryzysie? Podczas gdy sprzedaże aut największych producentów samochodów na świecie w 2008 roku gwałtownie spadają, BMW serii M rozkwita w swoim nieprzyjaznym ekonomii środowisku, przekraczając zeszłoroczny odpowiednik swoich wyników podczas jedenastu miesięcy 2008 roku o ponad 50 procent!
Od stycznia do listopada 2008 BMW sprzedało aż 22,340 aut modelu M na całym świecie, porównując tylko z 14,092 sprzedanymi maszynami w tym samym okresie w 2007 roku. Zaledwie w listopadzie bieżącego roku aż 1,900 BMW tej serii poszło w świat! Od sierpnia 2008 ogólnoświatowe notowania sprzedaży tych aut, wzrosły o 16,150 jednostek, w ten sposób poprawiając zeszłoroczny wynik w liczbie 16,128 samochodów.
Główny wkład w niespodziewany sukces BMW M w 2008 roku był zapowiedzią nowiutkiej M3, która obecnie oferowana jest w trzech rodzajach nadwozia (coupe, sedan i cabrio). Jest to sportowe auto o dużych osiągach, które wyprzedało się niemal dwa razy liczniej w pierwszym roku produkcji, niż jego poprzednik w tym samym okresie czasu.
Aktualnie BMW M oferuje siedem modeli, zawierających trzy rodzaje nadwozia M3, sedan i turystyczny M5 oraz M6 coupe i cabrio.
W sumie sprzedaż BMW w ciągu jedenastu miesięcy 2008 roku spadła o 3,5% do 1,105,112 pojazdów w porównaniu z tym samym okresem roku 2007.
Źródło: carscoop