Polacy zrobili reklamę nowej Corolli. Będzie wyświetlana w całej Europie
Oficjalny, europejski spot reklamowy Corolli GR Sport to w całości polska produkcja. 60-sekundowy film reklamujący nowy wariant popularnej toyoty został zrealizowany w Warszawie. Warto odnotować, że to nie pierwsza marka, która wybrała akurat naszą stolicę.
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
"Zakochaj się na nowo" - takie hasło przyświeca nowej, europejskiej kampanii reklamowej Toyoty, przygotowanej w całości w Polsce na zlecenie polskiego oddziału marki. To pierwsza reklama Toyota Motor Poland stworzona na europejski rynek i trzecia zrealizowana nad Wisłą.
Toyota Corolla GR Sport. Zakochaj się na nowo
Jak informują przedstawiciele Toyoty, sesje nagraniowe realizowano w listopadzie. Na szczęście aura okazała się sprzyjająca, czego efekty można podziwiać na powyższym wideo. Tłem dla przedstawionych zdarzeń jest Warszawa, która ma już za sobą kilka epizodów w samochodowych reklamach, wliczając w to m.in. głośną kampanię BMW M Town czy reklamę Porsche 911 z 2019 roku.
Gwiazdą najnowszej produkcji Toyoty jest popularna Corolla w ostrej wersji GR Sport, od niedawna dostępnej także w nadwoziu sedan. To dynamicznie wystylizowana alternatywa, prezentująca się znacznie atrakcyjniej od uboższych wydań i wyróżniająca się bogatym wyposażeniem.
Na pokładzie znajdziemy m.in. kamerę cofania, automatyczną klimatyzację, podgrzewane fotele, indukcyjną ładowarkę telefonu, multimedia z 8-calowym ekranem, pełne światła LED czy pakiet systemów wsparcia kierowcy Toyota Safety Sense. Ceny Corolli Sedan GR Sport startują z poziomu 92 900 zł w odmianie z benzynowym silnikiem 1.6 o mocy 132 KM.