Pod maską sprawdzony motor. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
Dealerzy Mazdy zarejestrowali auta i dysponują jeszcze pulą samochodów z silnikiem 2.0 e-Skyactiv G o mocy 122 i 150 KM. Jest to o tyle istotna informacja, że to sprawdzony, bardzo trwały motor cieszący się nienaganną opinią.
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Ostatnie dobre, sprawdzone samochody znikają z rynku, a ich nowe warianty budzą niepokój wśród klientów. W szczególności chodzi o benzynowe jednostki bez doładowania i skomplikowanych rozwiązań technicznych, które jeszcze przez jakiś czas pozostaną zagadką.
Tak jak 2-litrowy silnik Mazdy o nazwie Skyactiv X, który pracuje w cyklach zależnych od obciążenia i choć jazda z nim to czysta przyjemność, napęd taki może dawać pewne obawy o trwałość i koszty serwisowania.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Tymczasem z oferty Mazdy w Polsce całkowicie zniknęły modle 3 i CX-30 wyposażone w benzynowy silnik 2.0 Skyactive G, który przez lata został sprawdzony i cieszy się opinią trwałego i niezawodnego. Ze względu na specyfikę polskiego rynku importer zadbał jednak o konserwatywnych klientów.
"Zadbaliśmy o to, by klienci, którzy nie zdążyli zamówić samochodów w wycofywanych specyfikacjach mogli jeszcze wybrać odpowiednią wersję dla siebie i możemy zaproponować Mazdy 3 i CX-30 z silnikiem 2.0 e-Skyactiv G gotowe do obioru po wstępnej rejestracji na dealera" - przekazał informację Piotr Nowak, Dyrektor Sprzedaży w Mazda Motor Poland.