Piątka najlepszych streetfighterów
Streetfightery mają za sobą długą ewolucję. Zaczęło się od oszczędzania przy naprawianiu ścigaczy po wypadku. Finalnie ewolucja doszła do całej subkultury oraz powstania odrębnego gatunku motocykli.
13.03.2009 | aktual.: 02.10.2022 16:57
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Dzięki streetfighterom takim jak Triumph Street Triple czy Aprilia Tuono możemy cieszyć się osiągami i prowadzeniem godnym motocykla sportowego nie tracąc przy tym komfortu.
Streetfightery mają za sobą długą ewolucję. Zaczęło się od oszczędzania przy naprawianiu ścigaczy po wypadku. Finalnie ewolucja doszła do całej subkultury oraz powstania odrębnego gatunku motocykli.
Dzięki streetfighterom takim jak Triumph Street Triple czy Aprilia Tuono możemy cieszyć się osiągami i prowadzeniem godnym motocykla sportowego nie tracąc przy tym komfortu.
Z pewnością na torze będą wypadały gorzej, gdyż ich przeznaczeniem są zwykłe drogi. Bardziej pionowa pozycja siedzenia ułatwia pokonywanie miasta. Możemy także codziennie fundować sobie przyjemną drogę do pracy.
Ochrona przed wiatrem jest minimalna, stąd te maszyny nie są dobrze przystosowane do "ponaddźwiękowego" przemierzania autostrad. Z drugiej strony, pomaga to dłużej pożyć.
Oto pierwsza piątka fabrycznie produkowanych streetfighterów - wyścigówek pozbawionych plastików:
Napędzany trzycylindrowym, rzędowym silnikiem o pojemności 1050 cm3. Jest bardzo szybki, można nim osiągnąć nawet 240 km/h. Jeśli się to wytrzyma. Na dodatek pięknie brzmi. Jest wielką, ciężką bryłą wymagającą brutalności i siły w zakrętach. Przyciąga prawdziwych entuzjastów.
dsfsdfsdfsfsdfdsfsdfsfsdfdsfsdffffffffffffffffffffffffffffffffffffdsfsddsddddddddddddd
ddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd
Tuono 1000 jest jednym z najbardziej szalonych motocykli opartym na sportowej RSV1000 Mille. Napędza go silnik o pojemności 998 cm3 oraz mocy 126 KM. Godne szacunku prowadzenie i stylizacja.
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Gdyby życie było jak Super Duke, byłoby jak przelotny, rozmyty obrazek. To prawdziwy potwór. Super Duke 990 posiada 120-konny silnik o pojemności 999 cm3. Rama bardzo mocna i wytrzymała. Maszyna jest bardzo lekka, gdyż waży tylko 184 kg. Świetna jakość prowadzenia - nawet kilkugodzinne szaleństwo nie jest w stanie zmęczyć.
dddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd
Świetny silnik od R1 o pojemności 998 cm3 i mocy 150 KM. Japońska firma klasyfikuje FZ1 jako motocykl sportowy i ma rację, choć posiada także opcję szosowego turystyka oraz motocykla miejskiego. Bardziej praktyczne podwozie i brak zbędnych owiewek. Krótko - jeden z najlepszych sportowych dwukołowców.
dddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd
Ten motocykl to zupełnie nowe osiągnięcie Hondy. Zaprojektowany z myślą o Europie. Napędzany silnikiem od FireBlade 2007, natomiast hamulce i amortyzatory pochodzą od FireBlade 2008. Jedyne czego mu brakuje, to odrobiny ducha i brzmienia, choć w 99 procentach jazdy jest świetną maszyną.
ffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
Źródło: motorcyclenews