Peugeot RCZ Magnetic LE – 170 sztuk dla Wielkiej Brytanii

Limitowane wersje specjalne aut wcale nie muszą wyróżniać się mnogością ozdobników, bowiem piękno i elegancja tkwią w prostocie. Taka filozofia przyświecała pomysłodawcom Peugeota RCZ Magnetic LE (Limited Edition).

Peugeot RCZ Magnetic LE
Peugeot RCZ Magnetic LE
Piotr Ślusarczyk

19.05.2013 | aktual.: 07.10.2022 21:25

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Limitowane wersje specjalne aut wcale nie muszą wyróżniać się mnogością ozdobników, bowiem piękno i elegancja tkwią w prostocie. Taka filozofia przyświecała pomysłodawcom Peugeota RCZ Magnetic LE (Limited Edition).

Auto w tej odmianie dostępne będzie wyłącznie w Wielkiej Brytanii. RCZ Magnetic LE oparty jest na wersji Sport oraz będzie występował wyłącznie w jednym z dwóch kolorów lakieru – czarnym Metallic Nera lub białym Pearlescent Pearl.

Nabywców znajdzie jedynie 170 egzemplarzy Peugeota RCZ Magnetic LE. Klienci będą mogli wybierać spośród trzech wersji silnikowych:

  • 1,6 THP (157 KM, 8,3 s do 100 km/h, maksymalnie 214 km/h) – 25 350 funtów szterlingów,
  • 1,6 THP (203 KM, 7,6 s do 100 km/h, maksymalnie 235 km/h) – 27 735 funtów szterlingów,
  • 2,0 HDi (165 KM, 8,7 s do 100 km/h, maksymalnie 220 km/h) – 27 185 funtów szterlingów.
Peugeot RCZ Magnetic LE
Peugeot RCZ Magnetic LE

Zewnętrznie samochód wyróżniać się będzie czarnym grillem, osłonami lusterek bocznych i zaciskami hamulcowymi oraz matowoczarnymi 19-calowymi felgami i wykończonymi podobnie łukami dachu. Z kolei wewnątrz uwagę zwróci skórzana tapicerka (biały lakier - czarna, czarny lakier - kolor red flame), skórzana kierownica oraz krótki drążek zmiany biegów. W wyposażeniu RCZ Megnetic LE znajdzie się również system Peugeot Connect Navigation oraz oznaczenia wersji specjalnej.

  • Peugeot RCZ Magnetic LE
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Peugeot RCZ Magnetic LE
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
[1/8] Peugeot RCZ Magnetic LE

Źródło: Peugeot

Źródło artykułu:WP Autokult
Komentarze (0)