Odświeżone Audi TT - nowy nosek, nowy silnik
Firma z Ingolstadt przeprowadziła facelift modelu TT. Przygotowano nową wersję coupe i roadstera, które co ciekawe otrzymały także zupełnie nową jednostkę. Modyfikacjom poddano przód modelu, gdzie znajdziemy teraz większe wloty powietrza, inny grill oraz lampy LED ułożone w prostej linii. Używane są one do jazdy dziennej i znajdują się w dolnej części reflektorów.
11.04.2010 | aktual.: 02.10.2022 20:28
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Firma z Ingolstadt przeprowadziła facelift modelu TT. Przygotowano nową wersję coupe i roadstera, które co ciekawe otrzymały także zupełnie nową jednostkę. Modyfikacjom poddano przód modelu, gdzie znajdziemy teraz większe wloty powietrza, inny grill oraz lampy LED ułożone w prostej linii. Używane są one do jazdy dziennej i znajdują się w dolnej części reflektorów.
Z tyłu natomiast można zauważyć nieco większe reflektory świateł, większą końcówkę wydechu, a także dyfuzor o zmienionym wyglądzie. Klienci mogą teraz kupować model TT pomalowany na jeden z czterech kolorów metalicznych. Są to: Scuba Blue, Oolong Gray, Volcano Red i* Dakota Gray*. We wnętrzu natomiast facelift ogranicza się jedynie do świeżych, drobnych detali z aluminium, a także do nowych kolorów wykończenia samego wnętrza.
Wspomniany silnik to wersja 2.0 TFSI o mocy 211KM. Oznacza to, że w stosunku do wcześniej montowanego silnika o tej samej pojemności, auto otrzymało 11KM więcej. Z 6-biegową skrzynią manualną jednostka ta może rozpędzać Audi TT coupe do prędkości 100km/h w 6,1-sekundy, podczas gdy prędkość maksymalna ma wynieść 245km/h. Opcjonalnie klienci kupujący tę wersję mogą nabyć skrzynię S-tronic o podwójnym sprzęgle. Dzięki tej opcji sprint do "setki" skraca się o 0,5-sekundy. Według danych producenta jednostka ta "pożera" 6,6-litra paliwa na 100 kilometrów, przy czym emituje 154g CO2 na kilometr.[block position="inside"]9107[/block]
Źródło: carscoop