Nowy VW | CrossTouran
Niedawno Volkswagen wprowadził na rynek najnowsze odmiany Golfa i Polo z przedrostkiem Cross, czyli uterenowione z wyglądu odpowiedniki Golfa i Polo, które z samochodami terenowymi nic wspólnego nie mają. Przyszła też kolej na model Touran - oto CrossTouran.
12.08.2010 | aktual.: 13.10.2022 13:44
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Niedawno Volkswagen wprowadził na rynek najnowsze odmiany Golfa i Polo z przedrostkiem Cross, czyli uterenowione z wyglądu odpowiedniki Golfa i Polo, które z samochodami terenowymi nic wspólnego nie mają. Przyszła też kolej na model Touran - oto CrossTouran.
Model nie wnosi zbyt wielu nowości do zwykłego Tourana. Najprościej mówiąc jest to zwykły Touran wyposażony w nowe, plastikowe elementy na drzwiach, przy nadkolach i w zderzakach. Aby nadać mu bardziej terenowego wyglądu Volkswagen zdecydował się także na podniesienie zawieszenia o 20mm - norma w modelach Cross. Oczywiście auto nie ma żadnych aspiracji terenowych ani też napędu 4x4, więc nie radzę sprawdzać go w trudnym terenie. Jednak jeśli ktoś lubi taką stylistykę i lubi siedzieć wysoko w samochodzie, model ten będzie ciekawym wyborem.
CrossTouran posiada także 17-calowe felgi aluminiowe z oponami o szerokości 215 z przodu i 235 z tyłu. Całość dopełniają aluminiowe relingi dachowe, które akurat w tym aucie prezentują się bardzo dobrze. W środku tylko delikatne zmiany - znajdziemy tu skórzaną kierownicę oraz wiele opcji koloru tapicerki do wyboru.
W gamie silników bez zmian - w modelu CrossTouran dostępne będą wszystkie silniki, które seryjnie dostępne są w zwyczajnym Touranie. Ceny CrossTourana w Niemczech zaczynają się od 27 700 euro, co stanowi około 110 000 złotych. Jest to około 6000 euro więcej aniżeli bazowa wersja nowego Tourana. Według mnie nie warto przepłacać około 24 000 złotych za kilka czarnych plastików i podniesione o 20mm zawieszenie. A jaka jest Wasza opinia?[block position="inside"]8791[/block]
Źródło: Carscoop