Nowy Opel Insignia wyceniony. Najmniej zapłacimy za 3‑cylindrowego diesla

Opel Insignia po faceliftingu nareszcie wjeżdża do polskich salonów. Klienci, którzy czekali na ten model, mogą jednak czuć się nieco rozczarowani. Cena nie należy bowiem do najniższych, a rolę podstawowego silnika pełni mały, 3-cylindrowy diesel.

Kosmetyczne zmiany wizualne i znaczące przetasowania w cenniku - tak w skrócie wygląda oferta Opla w klasie średniej.
Kosmetyczne zmiany wizualne i znaczące przetasowania w cenniku - tak w skrócie wygląda oferta Opla w klasie średniej.
Źródło zdjęć: © mat. prasowe
Aleksander Ruciński

21.09.2020 | aktual.: 22.03.2023 10:12

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Odświeżona Insignia zadebiutowała pod koniec 2019 roku, lecz z powodu zawirowań związanych z pandemią koronawirusa, wjechała do polskich salonów dopiero teraz, z 10-miesięcznym opóźnieniem. Jak kształtuje się gama tego modelu i ile trzeba zapłacić za podstawowe wydanie?

Dokładnie 123 300 zł. W zamian dostaniemy bazową wersję wyposażenia Edition sparowaną ze 122-konnym, 3-cylindrowym dieslem 1,5 i 6-biegową przekładnią manualną. Cena dotyczy oczywiście liftbacka. Chętni na kombi muszą bowiem dołożyć dodatkowe 4000 zł.

Jeśli chodzi o wersje napędu, jest ich 7. Wbrew panującej modzie są to głównie diesle. Oferta Opla powinna więc przypaść do gustu wielbicielom silników wysokoprężnych. Listę dostępnych wariantów prezentujemy poniżej:

Nowy Opel Insignia - ceny minimalne wersji silnikowych:

Silniki Diesla:

  • 1.5 Diesel 122 KM M6 - od 123 300 zł
  • 1.5 Diesel 122 KM A8 - od 131 300 zł
  • 2.0 Diesel 174 KM M6 - od 135 400 zł
  • 2.0 Diesel 174 KM A8 - od 155 400 zł
  • 2.0 Diesel 174 KM A8 AWD - od 168 400 zł

Silniki benzynowe:

  • 2.0 Turbo 170 KM A9 - od 144 800 zł
  • 2.0 Turbo 200 KM A9 - od 152 800 zł

Jak widać, gama silników benzynowych została ograniczona do doładowanej dwulitrówki, parowanej wyłącznie z 9-stopniowym automatem. Rolę bazowego silnika pełni natomiast 1,5-litrowy diesel z 3 cylindrami znany już z mniejszej Astry.

Jeśli zaś chodzi o wersje wyposażenia, jest ich 7, podobnie jak opcji napędu. Opel przygotował warianty przeznaczone zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych - w końcu Insignia to jedno z najpopularniejszych aut flotowych w Polsce.

Nowy Opel Insignia - wersje wyposażenia:

  • Edition - od 123 300 zł - w standardzie m.in. dwustrefowa klimatyzacja automatyczna, pełne oświetlenie LED, tempomat, multimedia z 7-calowym ekranem, Apple CarPlay i Android Auto, czujniki parkowania
  • Bussiness Edition - od 127 800 zł - dodatkowo m.in. nawigacja satelitarna, ergonomiczny fotel kierowcy AGR, 17-calowe felgi aluminiowe, możliwość skorzystania z opcjonalnych pakietów
  • GS Line - od 144 800 zł - osłony przeciwsłoneczne z lusterkami i podświetleniem LED, czarna podsufitka, sportowa, podgrzewana kierownica, ambientowe podświetlenie wnętrza, adaptacyjne zawieszenie, 18-calowe felgi
  • GS Line+ - od 163 800 zł - system bezkluczykowy, składane lusterka z oświetleniem podłoża, system audio Bose, system nawigacji navi pro, ładowarka indukcyjna, skórzana tapicerka z wentylacją, 20-calowe felgi, pakiet aerodynamiczny, matrycowe reflektory InteliLux
  • Elegance - od 142 600 zł - tapicerka skórzano-materiałowa, chromowane listwy ozdobne, 17-calowe felgi Elegance, możliwość dokupienia dodatkowych pakietów
  • Bussiness Elegance - od 153 700 zł - system bezkluczykowy, ładowarka indukcyjna, multimedia navi pro, sportowe fotele przednie AGR, 18-calowe felgi, matrycowe reflektory InteliLux, rozpoznawanie znaków drogowych
  • Ultimate - od 157 550 zł - wnętrze jak w GS Line, tapicerka z Alkantary, przyciemnianie szyby
Źródło artykułu:WP Autokult
polskaOpelOpel Insignia
Komentarze (5)