Nowy Ford Galaxy (2015) przeszedł radykalny facelifting

Ford zaprezentował nowe Galaxy, które kończy odświeżanie całej europejskiej gamy modelowej tego producenta poza modelem KA. Co nowego wnosi w stosunku do poprzednika?

Nowy Ford Galaxy (2015) przeszedł radykalny facelifting
Marcin Łobodziński

03.04.2015 | aktual.: 02.10.2022 10:29

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Upgrade to first class with Darcy Oake

We wnętrzu odnaleziono dodatkową przestrzeń nad głowami pasażerów. Ford twierdzi, że stworzył najwygodniejszy i najsprawniejszy system składania i rozkładania foteli trzeciego rzędu, oferujących największy komfort podróżowania w segmencie. Nowa jest cała deska rozdzielcza, zestaw multimediów i wskaźników oraz fotele przednie z poprawionym systemem regulacji i 11-punktowym masażem. Ponadto w wyposażeniu odnajdziemy inteligentny tempomat rozpoznający znaki drogowe i ograniczający według ich wskazań prędkość jazdy. Pojawił się także system antykolizyjny.

Nowe jest zawieszenie tylne oraz adaptacyjny układ kierowniczy. Zwiększono skok zawieszenia, a opcjonalnie w tylnej osi znajdzie się nowy układ samopoziomujący. Modyfikacjom poddano również gamę silnikową, składającą się z dwóch jednostek benzynowych i dwóch diesli. Te pierwsze będą reprezentowały silniki 1,5 EcoBoost o mocy 160 KM i 2,0 EcoBoost o mocy 240 KM. Diesle to 2-litrowy motor TDCi w wariancie 120, 150 i 180 KM, oraz również 2-litrowy, ale doładowany dwiema turbosprężarkami TDCi o mocy 210 KM. Maksymalny moment obrotowy tego silnika to aż 450 Nm.

Źródło artykułu:WP Autokult
Komentarze (11)