Nowa reklama Renault Twingo zakazana we Włoszech
Współczesne działania marketingowe muszą być przemyślane i zarazem oryginalne, aby przyniosły pożądany efekt. Oprócz sztampowych i nudnych reklam, którymi wypełniony jest Internet czy telewizja, trafiają się czasem ciekawe kampanie – dotyczy to również branży motoryzacyjnej.
24.12.2010 | aktual.: 13.10.2022 13:51
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Niektóre pomysły są na tyle oryginalne i kontrowersyjne, że nie kwalifikują się do prezentacji w wybranych źródłach masowego przekazu. Czy słusznie zakazano emisji reklamy nowego Renault Twingo we włoskiej telewizji? Zwolennicy i autorzy twierdzą, że klip ten miał być oryginalny, zabawny, pikantny i przy tym niewulgarny, przeciwnicy zwracają uwagę na to, że w samej reklamie nie ma praktycznie nic o produkcie, a poza tym godzi ona w mniejszości seksualne. Oceńcie sami.