Nowa reklama Audi A7
Imagination Meets Engineering - takim hasłem reklamowym Audi próbuje zachęcić klientów do kupna nowego A7 Sportback. Futurystyczna reklama jest wizualizacją tego sloganu. Udana czy nie, o tym przekonacie się, oglądając minutowy klip.
15.12.2010 | aktual.: 13.10.2022 13:50
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Imagination Meets Engineering - takim hasłem reklamowym Audi próbuje zachęcić klientów do kupna nowego A7 Sportback. Futurystyczna reklama jest wizualizacją tego sloganu. Udana czy nie, o tym przekonacie się, oglądając minutowy klip.
W reklamie wykorzystano technikę Rorschacha. Istotną rolę w klipie odgrywa gra kolorami - bielą i czernią. Wszystkie elementy wykorzystane w spocie reprezentują wyobraźnię oraz proces powstawania samochodu.
Światowa premiera Audi A7 okazała się wielkim sukcesem. Zaplanowanie jej na poniedziałkowe popołudnie było strzałem w dziesiątkę. Samochód szybko zdobywa popularność i cieszy się uznaniem w motoryzacyjnych mediach. Pojazd przykuwa uwagę charakterystycznym dla niemieckiej marki wyglądem i solidnością wykonania.
Klienci mogą wybierać spośród czterech wersji silnika V6. Najsłabszy z nich ma moc 204 KM, najmocniejszy - 300 KM. Pierwsza opcja to jednostka TDI o pojemności 3,0 l, która najprawdopodobniej będzie najpopularniejsza. Wszystko dzięki bardzo niskiemu spalaniu (około 5,3 l na 100 km).
Źródło: Autoevolution