Nowa reklama Audi A7

Imagination Meets Engineering - takim hasłem reklamowym Audi próbuje zachęcić klientów do kupna nowego A7 Sportback. Futurystyczna reklama jest wizualizacją tego sloganu. Udana czy nie, o tym przekonacie się, oglądając minutowy klip.

Audi A7 Sportback reklama
Audi A7 Sportback reklama
Piotr Mazanek

15.12.2010 | aktual.: 13.10.2022 13:50

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Imagination Meets Engineering - takim hasłem reklamowym Audi próbuje zachęcić klientów do kupna nowego A7 Sportback. Futurystyczna reklama jest wizualizacją tego sloganu. Udana czy nie, o tym przekonacie się, oglądając minutowy klip.

W reklamie wykorzystano technikę Rorschacha. Istotną rolę w klipie odgrywa gra kolorami - bielą i czernią. Wszystkie elementy wykorzystane w spocie reprezentują wyobraźnię oraz proces powstawania samochodu.

Światowa premiera Audi A7 okazała się wielkim sukcesem. Zaplanowanie jej na poniedziałkowe popołudnie było strzałem w dziesiątkę. Samochód szybko zdobywa popularność i cieszy się uznaniem w motoryzacyjnych mediach. Pojazd przykuwa uwagę charakterystycznym dla niemieckiej marki wyglądem i solidnością wykonania.

Klienci mogą wybierać spośród czterech wersji silnika V6. Najsłabszy z nich ma moc 204 KM, najmocniejszy - 300 KM. Pierwsza opcja to jednostka TDI o pojemności 3,0 l, która najprawdopodobniej będzie najpopularniejsza. Wszystko dzięki bardzo niskiemu spalaniu (około 5,3 l na 100 km).

Źródło: Autoevolution

Źródło artykułu:WP Autokult
Komentarze (0)