Nowa Mazda6 w szczegółach [aktualizacja]

Mazda jeszcze przed rozpoczęciem salonu samochodowego w Moskwie zaprezentowała oficjalnie nową Mazdę6, która w europejskich salonach powinna pojawić się jeszcze przed końcem roku 2012.

Nowa Mazda6 w szczegółach [aktualizacja]
Aleksander Kowalski

30.08.2012 | aktual.: 18.04.2023 13:28

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Mazda jeszcze przed rozpoczęciem salonu samochodowego w Moskwie zaprezentowała oficjalnie nową Mazdę6, która w europejskich salonach powinna pojawić się jeszcze przed końcem roku 2012.

Pierwsze zdjęcia nowej szóstki widzieliśmy już na początku sierpnia, a teraz dysponujemy obszerną galerią i oficjalną informacją prasową dotyczącą nowego modelu. Nowa Mazda6 jest rzecz jasna rozwinięciem konceptu Takeri, jednak jak to zwykle bywa w tego typu przypadkach, wersja produkcyjna jest nieco stonowaną wersją modelu studyjnego.

Nie zmienia to jednak faktu, że nowa Mazda6 prezentuje się bardzo dobrze. Dynamiczna sylwetka wyróżnia się wyrazistym pasem przednim i nisko opadającą linią dachu. Nowy model to drugi przedstawiciel (po CX-5) nowej generacji samochodów Mazda, wykorzystujący pełen zakres technologii SKYACTIV oraz stylistyki „KODO - Dusza Ruchu”.

Obraz

Pojazd mierzy 4865 mm długości, 1840 mm szerokości i 1450 mm wysokości, a jego rozstaw osi to 2830 mm. Pojemność bagażnika oszacowano na 483 l. Co ciekawe, struktura nadwozia SKYACTIV charakteryzuje się szerszym zastosowaniem ograniczającej masę pojazdu stali o wyjątkowo wysokiej wytrzymałości na rozciąganie, przy jednoczesnym podwyższeniu odporności na skręcanie o około 30%. Dzięki temu sporych rozmiarów sedan w zależności od wersji silnikowej waży zaledwie 1340-1410 kg.

Mazda6 została także wyposażona w systemy mające na celu ograniczenie zużycia paliwa. Są to systemy i-stop (start/stop) oraz i-ELOOP, czyli system odzyskiwania energii podczas hamowania, który rozpoczyna ładowanie kondensatora z chwilą, gdy kierowca zdejmie nogę z pedału gazu. Energia zmagazynowana w kondensatorze może być wykorzystana do zasilania urządzeń elektrycznych znajdujących się na pokładzie samochodu.

Obraz

Japoński producent na razie ujawnił jedynie specyfikację wersji rosyjskiej, w której na początku dostępne będą dwie jednostki napędowe:

  • SKYACTIV-G 2.0 - 2,0-litrowy silnik benzynowy generujący 150 KM i 210 Nm momentu obrotowego dostępny z 6-biegową przekładnią manualną oraz 6-stopniowym automatem. Średnie zużycie paliwa oszacowano na 6,0 l/100 km (skrzynia manualna), 6,1 l/100 km (automat) lub 5,9 l/100 km (automat i system i-stop). Ten sam motor będzie dostępny w późniejszym terminie w wersji 165-konnej.
  • SKYACTIV-G 2.5 - silnik benzynowy o pojemności 2,5 l, generujący 192 KM i 256 Nm momentu obrotowego, dostępny jedynie z 6-biegową przekładnią automatyczną. Średnie zużycie paliwa oszacowano na 6,4 l/100 km (systemy i-stop i i-ELOOP).

Po moskiewskim debiucie Mazda6 w nadwoziu sedan i kombi pojawi się także na salonie samochodowym w Paryżu, a niedługo potem trafi do salonów. Niestety cena tego modelu nie została jeszcze podana do wiadomości.

[aktualizacja 30 sierpnia 2012]

Mazda udostępniła oficjalne wideo promujące nową Mazdę6.

[aktualizacja 31 sierpnia]

Dzisiaj mamy dla Was kolejny zestaw zdjęć filmów wideo z nową Mazdą6 w roli głównej.

2014 Mazda6 Moscow Auto Salon Debut

2014 Mazda6 Sedan

Oficjalne oświadczenie prasowe Mazdy

Całkowicie nowa Mazda6.

Nowy wymiar przyjemności z jazdy.

Podczas tegorocznego Salonu Samochodowego w Moskwie debiutuje kolejna wersja modelu Mazda6. To drugi przedstawiciel (po CX-5) nowej generacji samochodów Mazda, wykorzystujący pełen zakres TECHNOLOGII SKYACTIV oraz motyw designu „KODO - Dusza Ruchu”. Mazda od zawsze tworzy samochody o wyróżniającej się stylizacji, intuicyjne w obsłudze i dostarczające pozytywnych emocji z jazdy. Pojazdy nowej generacji oferują także wyjątkowe właściwości ekologiczne.

Strategia ekologiczna Mazdy w pierwszym etapie wprowadza udoskonalenia podstawowych rozwiązań technicznych w samochodzie. Kolejny krok oparty jest na tych zmianach i obejmuje stopniowe wprowadzanie napędu elektrycznego, którego celem jest ograniczanie zużycia paliwa. Pierwszym systemem z tej serii był i-stop, wyłączający silnik podczas postoju, wprowadzony w 2009 roku w modelu Mazda3. Kolejnym rozwiązaniem, które debiutuje w nowym modelu Mazda6, to i-ELOOP, opracowany przez Mazdę unikalny system odzyskiwania energii podczas hamowania, które rozpoczyna ładowanie kondensatora z chwilą, gdy kierowca zdejmie nogę z pedału gazu. Energia zmagazynowana w kondensatorze może być wykorzystana do zasilania urządzeń elektrycznych w samochodzie. Dzięki temu więcej energii z paliwa przeznaczane jest na zasilanie silnika, co przyczynia się do zmniejszenia spalania. Zastosowano ponadto szereg zaawansowanych technologii bezpieczeństwa aktywnego. Nowa Mazda6 nie tylko zapewnia precyzyjne reakcje i przyjemne odczucia z jazdy, ale także wyjątkowe właściwości w zakresie ochrony środowiska i bezpieczeństwa.

Wykorzystując pełen potencjał TECHNOLOGII SKYACTIV i designu KODO, Mazda6 ma na celu zwiększenie „radości z jazdy”. Jako flagowy model najnowszej generacji pojazdów, bazuje na sukcesie jaki odniosła Mazda CX-5, zapowiadając jednocześnie nową erę dla marki. Na rynkach międzynarodowych model pojawi się pod koniec 2012 roku.

„Przyjemność z jazdy” zaczyna się już przed uruchomieniem silnika.

Tworzenie flagowego modelu, dzięki któremu przyjemność z jazdy jest jeszcze większa.

„Tworząc trzecią generację modelu Mazda6, stosowaliśmy podstawową zasadę marki: „przyjemność z jazdy”. Chcieliśmy stworzyć samochód, który reaguje i zachowuje się dokładnie tak, jak oczekuje tego kierowca, mówi Hiroshi Kajiyama, menadżer projektu nowej Mazdy6. „Wyróżniający się design podkreśla moc i dynamikę samochodu. Wachlarz oryginalnych innowacji wzmacnia wrażenie komfortu i przyjemności. Doskonałe rozwiązania techniczne i wykonanie Mazdy sprawiły, że powstał samochód, który działa tak doskonale, że sprawia wrażenie, jakby reagował na intencje kierowcy, a nie na fizyczny ruch podczas prowadzenia, hamowania czy przyspieszania. W skrócie, nowa Mazda6 oferuje „radość z jazdy”, jakiej kierowcy zwykle oczekują od Mazdy, a te emocje rozpoczynają się, zanim kierowca uruchomi silnik i pozostają z nim długo po zakończeniu jazdy. Nie mogę się doczekać, kiedy będę mógł zobaczyć wyraz twarzy ludzi wysiadających z samochodu po pierwszej jeździe Mazdą6”.

■Design.

Wyjątkowa stylizacja Mazdy6.

Nowa Mazda6 to model seryjny, następca koncepcyjnej Mazdy Takeri, po raz pierwszy zaprezentowanej podczas Salonu Samochodowego w Tokio w grudniu 2011 roku. „Nowa Mazda6 ma solidną ramę i niskie, szeroko rozstawione zawieszenie, wyrażające siłę i stabilność, tworzące wrażenie niezwykłej zwrotności, bez szkody dla uniwersalnych właściwości estetycznych i pięknej formy samochodu segmentu C/D”, mówi główny projektant, Akira Tamatani. „Opracowaliśmy design, w którym dzika i dynamiczna ekspresja ruchu znajduje artystyczny wyraz. Jedno spojrzenie na samochód sprawia, że rosną oczekiwania związane z jazdą, zanim jeszcze ruszymy w drogę”.

Na zewnątrz

  • Z przodu wykorzystano motyw ‘skrzydła’, wspólny element stylu nowej rodziny samochodów Mazda. Jest on umieszczony w głęboko wyrzeźbionej przedniej części. Załamania na masce rozciągają się od kątów ‘skrzydeł’ aż po boczne linie nadwozia. Wraz z solidnym designem przodu, uzupełniają one całą dynamiczną formę nadwozia, która wyraża silne pragnienie ruchu.
  • W widoku z boku dominują trzy charakterystyczne linie – rys zaznaczony do przodu od tylnego koła, linia tylnego oraz przedniego błotnika. Połączenie tych linii tworzy sylwetkę przyczajonego drapieżnika gotowego do skoku.
  • Tył podkreśla stabilność dzięki dobrze wyważonym proporcjom przypominającego kształtem klin nadwozia, wydatnemu zderzakowi i kompaktowej kabinie.
  • Z przodu, po raz pierwszy w seryjnie produkowanym modelu Mazdy, zastosowano reflektory diodowe i podświetlane obramowania reflektorów.
  • Po raz pierwszy zastosowano czerwony lakier „Soul Red”, nowy kolor opracowany z wykorzystaniem unikalnego procesu technologicznego Mazdy, który łączy głębię i cień podkreślające dynamiczną formę samochodu.

Wnętrze

  • Zorientowana na kierowcę deska rozdzielcza i trzy symetrycznie ułożone wskaźniki.
  • Przestrzeń po stronie pasażera zapewnia poczucie otwartości i bezpieczeństwa, dzięki ozdobnej linii poziomej, rozciągającej się od panelu środkowego po wloty klimatyzacji oraz zaokrągloną deskę rozdzielczą.
  • W często dotykanych miejscach, takich jak panele drzwi czy górna część deski rozdzielczej, zastosowano miękkie materiały.
  • Panel centralny wykonany jest w dwóch kolorach – ‘Bordeaux metal’ i ‘Dark metal’.

■   Doskonałe wykonanie.

Modele Mazdy nowej generacji powstają zgodnie z koncepcją doskonałego wykonania, która łączy poczucie estetyki projektanta z precyzją pracy inżyniera. Pełne wdrożenie tej koncepcji w nowym modelu Mazda6 umożliwiło osiągnięcie wysokiej jakości, doskonałego wykończenia z harmonią formy i jakości przy jednoczesnym zachowaniu pełnej funkcjonalności. Dużo uwagi poświęcono nie tylko tym obszarom, które widzi pasażer, ale także odczuciom i dźwiękom towarzyszącym obsłudze pojazdu.

■   Zagospodarowanie przestrzeni.

W dynamicznym i eleganckim nadwoziu, powstałym zgodnie z motywem projektowym KODO, kryje się przestronne i komfortowe wnętrze.

Pracom związanym z zagospodarowaniem przestrzeni przyświecały dwa główne cele. Pierwszym było stworzenie przestronnej, komfortowej kabiny, dokładnie spełniającej założenia filozofii designu KODO. Drugim celem było dopracowanie interfejsu człowiek – maszyna (Human Machine Interface - HMI), aby stworzyć otoczenie, w którym kierowca może poczuć się w pełni komfortowo. Zagospodarowanie przestrzeni nowej Mazdy6 spełnia wszystkie te cele i zapewnia kierowcy i pasażerom doskonałą atmosferę, w której w pełni mogą czerpać „radość z jazdy”.

Przestronna, komfortowa kabina, spełniająca założenia KODO.

  • Rozstaw osi o długości 2830 mm to mnóstwo przestrzeni z tyłu i przestronne wnętrze.
  • Duże, 19-calowe koła sprawiają wrażenie stabilności.
  • W porównaniu z poprzednim modelem, przednie koła przesunięto do przodu o 100 mm w stosunku do słupka przedniego, co skróciło przedni zwis. Tył jest także krótszy niż w poprzednim modelu.
  • Szerokość na wysokości ramion wynosząca 1450 mm z przodu (o 20 mm więcej niż w poprzednim modelu) i duże zaokrąglenie konsoli środkowej zapewniają komfort pasażerom.
  • Tylne fotele oferują dużą przestrzeń na nogi, o 43 mm większą na wysokości kolan niż w poprzednim modelu i jedną z największych w segmencie. Przestrzeń na nogi wynosi 984 mm, 37 mm więcej niż w poprzednim modelu. Długość poduszki tylnych foteli wzrosła o 20 mm, a długość oparcia o 33 mm. Tylny podłokietnik zwiększył się o 60 mm.
  • Bagażnik projektowano z myślą o ergonomii. Szerokość górnego otwarcia jest większa o 32 mm niż w poprzednim modelu, co ułatwia załadunek. Konstrukcja zawiasów ułatwia otwieranie i zamykanie bagażnika.

Otoczenie kierowcy

  • Regulowany fotel i dwupłaszczyznowa regulacja kierownicy pozwalają precyzyjnie dopasować pozycję jazdy.
  • Sterowanie przełącznikami umożliwia intuicyjną kontrolę wielu funkcji, takich jak system audio, system nawigacji czy czułość wycieraczek.
  • Informacje o trasie ukazują się na 3,5-calowym wyświetlaczu informacyjnym. Informacje nawigacji prezentowane są na 5-calowym wyświetlaczu na panelu środkowym. Dzięki podzieleniu informacji na kategorie i prezentowanie ich na dwóch oddzielnych wyświetlaczach wzrosła ich czytelność i łatwość obsługi.

■   Dynamika jazdy.

Imponujące osiągi i precyzyjne prowadzenie.

Jeśli chodzi o dynamikę jazdy, celem było zapewnienie niesamowitych wrażeń z jazdy, osiągalnych jedynie wtedy, gdy samochód i kierowca tworzą jedność. Liniowe reakcje na działania kierowcy są podstawą przyjemności z jazdy, a pełnej radości nie można osiągnąć samą szybkością czy mocą. Taka motywacja towarzyszyła wdrożeniu TECHNOLOGII SKYACTIV w całym samochodzie, w tym w silniku, skrzyni biegów, nadwoziu i podwoziu.

Inżynierowie Mazdy skoncentrowali się na zapewnieniu wyjątkowego poziomu osiągów poprzez system sterowania reagujący na intencje kierowcy.

Podwozie i karoseria

  • Nowa Mazda6 wyposażona jest w dopracowane podwozie SKYACTIV z kolumnami w przednim zawieszeniu i wielowahaczowym zawieszeniem z tyłu, zapewniającym szybkie reakcje podczas jazdy w zakresie niskich i średnich prędkości oraz stabilność przy wysokich prędkościach.
  • Kolumnowy, wyposażony w elektryczne wspomaganie układ kierowniczy oferuje precyzyjną kontrolę jazdy, reagując w sposób właściwy na niewielkie ruchy bez wymuszania zmiany ułożenia rąk na kierownicy. Nowy system wspomagania prowadzenia zwiększa stabilność jazdy na wprost i zapobiega ściąganiu na nierównej nawierzchni.
  • Zoptymalizowanie krzywych wspomagania hamulców, zapewniające skuteczne, precyzyjne i pewne hamowanie w pełnym zakresie prędkości, jest wynikiem płynnego uruchamiania układu hamulcowego i większej stabilności, będącej efektem lepszego chłodzenia hamulców.
  • Solidna struktura nadwozia SKYACTIV charakteryzuje się szerszym zastosowaniem ograniczającej masę pojazdu stali o wyjątkowo wysokiej wytrzymałości na rozciąganie, przy jednoczesnym podwyższeniu odporności na skręcanie o około 30%
  • Działania w zakresie NVH (hałas, wibracje, drgania) koncentrowały się na uzyskaniu przodującego w tej klasie samochodów poziomu wyciszenia w kabinie i stworzeniu przyjemnego i miłego dźwięku silnika w chwili przyspieszania. Lepsze wyniki NVH pochodzą głównie ze skutecznego blokowania ścieżek przenikania hałasu z silnika i nawierzchni do kabiny.
  • Udoskonalona konstrukcja podwozia poprawia właściwości aerodynamiczne poprzez udoskonalenie przepływu strumienia pod pojazdem i zminimalizowanie wiru spływowego dzięki skierowaniu przepływu powietrza poprzez wygiętą do góry konstrukcję głównego tłumika. Współczynnik oporu czołowego osiągnął przodujący w tej klasie pojazdów wynik 0,26 (zależnie od wersji). Ma to wpływ na stabilność podczas szybkiej jazdy i obniża zużycie paliwa.

Napęd (specyfikacja na rynek rosyjski).

  • SKYACTIV-G 2.0 (silnik benzynowy) – wersje z tym silnikiem oferują doskonałą charakterystykę momentu obrotowego przy niskich prędkościach, umożliwiającą przyspieszanie dokładnie odpowiadające intencjom kierowcy w różnych warunkach drogowych i przyczyniającą się do zapewnienia precyzyjnych, liniowych reakcji, przyjemnej jazdy i wyjątkowo niskiego zużycia paliwa. Maksymalny moment obrotowy wynosi 210 Nm / 4000 obr. na min., a maksymalna moc 110 (107) kW / 6000 obr. na min.

Silnik SKYACTIV-G 2.0 będzie również dostępny na rynku europejskim w mocniejszej wersji – 121 kW / 6000 obr. na min.

  • Silnika SKYACTIV-G 2.0 współpracuje z 6-biegową przekładnią automatyczną SKYACTIV-DRIVE lub 6-biegową skrzynią biegów SKYACTIV-MT. SKYACTIV-G 2.5 współpracuje z przekładnią SKYACTIV-DRIVE.

■   Ochrona środowiska i bezpieczeństwo.

Pod względem dbałości o środowisko, wprowadzenie systemu i-stop i i-ELOOP obniża i tak niskie zużycie paliwa, uzyskane dzięki TECHNOLOGII SKYACTIV. Podstawą bezpieczeństwa nowego modelu Mazda6 jest wyjątkowe prowadzenie z bezpośrednimi reakcjami na działania kierowcy, doskonała widoczność i zabezpieczenia przed skutkami zderzeń bardzo sztywnej karoserii SKYACTIV. Oprócz tego szereg zaawansowanych technologii bezpieczeństwa wspiera kierowcę w bezpiecznej jeździe. Na przykład system monitoringu strefy za samochodem (RVM) i adaptacyjne światła przednie (AFS) zwiększają wiedzę kierowcy o sytuacji na drodze i jego pole widzenia. System automatycznego hamowania (SCBS) pomaga uniknąć wypadku lub ograniczyć jego skutki. Doskonałe bezpieczeństwo bierne minimalizuje szkody, kiedy już dojdzie do wypadku.

Ochrona środowiska

  • Nowa Mazda6 to pierwszy model wykorzystujący system odzyskiwania energii „i-ELOOP”, który przyczynia się do znacznego obniżenia zużycia paliwa. To pierwszy system odzyskiwania energii w samochodzie osobowym wykorzystujący kondensator. Modele wyposażone w silnik SKYACTIV-G 2.5 są także wyposażone w system i-ELOOP.
  • W nowym modelu Mazda6 pojawia się także system „i-stop”, wyłączający silnik na postoju. Dzięki niemu silnik włącza się ponownie w rekordowym czasie 0,35 sekundy.
  • Nanotechnologia zastosowana w katalizatorze poprawia proces oczyszczania spalin i zmniejsza ilość potrzebnych metali szlachetnych.

Bezpieczeństwo

■ Technologie bezpieczeństwa aktywnego.

  • Adaptacyjne przednie światła (AFS) wykrywają zakręty na podstawie położenia koła kierownicy oraz prędkości jazdy i kierują strumień światła w odpowiednią stronę. Polepsza to widoczność podczas nocnej jazdy.
  • Wspomaganie ruszania na wzniesieniu (HLA) pomaga zapobiec staczaniu się samochodu w chwili, gdy kierowca przenosi nogę z pedału hamulca na pedał gazu w momencie ruszania na pochyłości.

Sygnały alarmowe pomagające kierowcy uniknąć zagrożenia.

  • Sygnalizacja awaryjnego hamowania (ESS) - szybkie miganie świateł awaryjnych w przypadku nagłego hamowania przy prędkości powyżej 50 km/h w celu ostrzeżenia innych kierowców.
  • System monitoringu strefy za samochodem (RVM) działa powyżej 30 km/h i wykrywa pojazdy zbliżające się z tyłu lub znajdujące się w martwym polu po obu stronach i ostrzega kierowcę przed zmianą pasa.
  • System ostrzegania przed niezamierzoną zmianą pasa ruchu (LDWS) wykorzystuje kamerę w celu ustalenia pozycji linii na drodze i ostrzega kierowcę o przypadkowym zjechaniu z pasa ruchu, zmniejszając ryzyko wypadku będącego efektem nieuwagi lub zmęczenia.

Pomoc w unikaniu lub ograniczaniu skutków wypadków, kiedy kierowca nie może sam zapewnić bezpieczeństwa jazdy.

  • System automatycznego hamowania (SCBS) wykorzystuje czujnik na podczerwień i pomaga uniknąć lub ograniczyć skutki zderzeń czołowych (przy prędkości do 30 km/h), automatycznie uruchamiając hamulce.

■ Technologie bezpieczeństwa biernego

  • Lekka, ale bardzo sztywna konstrukcja SKYACTIV zapewnia doskonałą ochronę w wypadkach.
  • Ścieżki rozprowadzania energii i przód o przekroju w kształcie litery X polepszają pochłanianie energii uderzenia, podwyższając przez to bezpieczeństwo w kolizjach czołowych, bocznych i tylnych.
  • Zapobiegająca urazom szyi konstrukcja przednich foteli pomaga chronić kręgosłup szyjny w przypadku kolizji tylnych.
  • W przednich drzwiach umieszczono dwie belki ochronne. Górna ma przekrój okrągły, zaś dolna podwójne ścianki.

Nowa Mazda6.

Specyfikacja techniczna wersji na rynek rosyjski (dane wstępne).

Wymiary (dane wstępne)

Typ nadwoziaJednostka miarySedan
Drzwi4
Liczba miejsc5
Współczynnik oporu czołowego*0,26
Długość całkowita bez tablic rejestracyjnychmm4865
Szerokość całkowitamm1840
Wysokość całkowitamm1450
Rozstaw osimm2830
Rozstaw kółPrzódmm1585 (opony 17 cali)1595 (opony 19 cali)
Tyłmm1575 (opony 17 cali)1585 (opony 19 cali)
Pojemność do linii okien*l483
Pojemność po podłodze do 1. rzędu siedzeń*mm1961
Pojemność po podłodze do  2. rzędu*mm1190

*w zależności od wersji wyposażenia

Silniki (dane wstępne)

  Wersja rosyjska
  SKYACTIV-G 2.0 benzynowySKYACTIV-G 2.5 benzynowy
Pojemność skokowacm319982488
Zawory1616
RozrządŁańcuchowyŁańcuchowy
Układ wtryskuBezpośredniBezpośredni
Stopień sprężania14,0:113,0:1
Maks. mockWPS110 / 150 przy 6000141 / 192 przy 5700
Maks. moment obrotowy Nm / obr. na min.210 przy 4000256 przy 3,250
Zalecane paliwoPowyżej 95RONPowyżej 95RON
Pojemność zbiornika paliwal6262
NapędPrzedniPrzedni
Skrzynia biegówSKYACTIV-DRIVE (6-biegowa automatyczna)SKYACTIV-MT (6-biegowa ręczna)SKYACTIV-DRIVE (6-biegowa automatyczna)

Podwozie (dane wstępne)

Zawieszenie przednieKolumny MacPhersona
Zawieszenie tylneWielowahaczowe
Rozmiar opon225/55R17225/45R19
Rozmiar felg17 x 7.5J17 x 7J19 x 7.5J
Układ kierowniczyZębatkowy
Hamulceprzód/tyłTarcze wentylowane/tarcze pełne
Średnica tarcz przód/tyłmm297 / 278

Osiągi i masa (dane docelowe)

Wersja rosyjska

SKYACTIV-G 2.0benzynowySKYACTIV-G 2.0 benzynowy i-stopSKYACTIV-G 2.5 benzynowy i-ELOOP, i-stop
Ręczna skrzynia biegówPrzekładnia automatycznaPrzekładnia automatycznaPrzekładnia automatyczna
Zużycie paliwa(cykl mieszany) l/100km6,06,15,96,4
Emisja CO2(cykl mieszany) g/km140144139151
Waga pojazdu gotowego do jazdykg1340137013801410
Klasa emisji spalinEuro 4Euro 4Euro 4
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
[1/33]

Źródło: Oświadczenie Prasowe Mazdy

Źródło artykułu:WP Autokult
Komentarze (0)