Największy Opel po tuningu – JMS Insignia (2012)

Insignia to największy osobowy model w palecie Opla. Samochód cieszy się sporym zainteresowaniem wśród klientów. Na to auto zwracają uwagę też tunerzy – na przykład JMS.

Największy Opel po tuningu – JMS Insignia (2012)
Olgierd Lachowski

08.04.2012 | aktual.: 07.10.2022 19:32

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Firma JMS zajmuje się przede wszystkim przygotowywaniem różnych ulepszeń optycznych, jednak nie jest jej obcy tuning mechaniczny. Do następcy Opla Vectry – Insignii – JMS opracowało modyfikacje jednego i drugiego rodzaju.

W tej pierwszej grupie jest kosztujący 315 euro spojler przyklejany na przedni zderzak oraz koła z felgami 9,0 x 20 AR1 Race i oponami 245/35 R 20. Za taki komplet trzeba wyłożyć 2423 euro.

Z kolei jedyne mechaniczne ulepszenie to zawieszenie KW Variant 3, w którym jest możliwość nie tylko regulacji wysokości pojazdu, ale także charakterystyki pracy amortyzatorów. Taki zestaw to wydatek 2226 euro. Insignia uzbrojona przez JMS w Variant 3 została radykalnie obniżona. Przód opuszczono o 55 mm, a tył o 45 mm.

JMS Insignia fot.1
JMS Insignia fot.1

Tuner nie przewidział żadnych ulepszeń wokół silników, dlatego też nie ma co porównywać tego samochodu na przykład z Klasenem Insignią OPC GT 400. Modyfikacje proponowane przez JMS mogą być wykonane w Insignii z dowolną jednostką napędową.[block position="inside"]5990[/block]

Źródło: autobilesreview

Komentarze (0)