Nadchodzi CTS‑V, czyli najmocniejszy Cadillac w historii
Czysto teoretycznie ten model ma być konkurencją dla BMW M5, Audi RS6 oraz Mercedesa E63 AMG.
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Teoretycznie, ponieważ w Europie nie zwojuje za wiele choćby z tego względu, że jest amerykańskim wozem. Cadillac CTS-V ma jednak powalające atuty. Jego doładowany silnik V8 o pojemności 6,2 generuje 640 KM i 855 Nm. Do przekazania napędu na tylną oś posłużono się 8-biegowym automatem. Ważąca 1880 kg limuzyna ma się rozpędzać do 100 km/h w 3,7 sekundy, a prędkość maksymalna to 322 km/h.
Wygląd tego auta nie pozostawia wątpliwości co do możliwości na drodze. Nadwozie jest sztywniejsze od poprzednika o 25 procent, a w podwoziu zastosowano najnowsze amortyzatory Magnetic Ride Control 3. Na 19-calowe obręcze kół założono opony Michelin Pilot Sport.
Wnętrze zaopatrzono w fotele Recaro, Internet Wi-Fi i 12,3-calowy ekran na desce rozdzielczej. Spokojna jazdę umili muzyka płynąca z zestawu audio marki BOSE.