Mitsubishi ASX (2020) wycenione. Wciąż jest rozsądną propozycją, ale z lepszym silnikiem

Mitsubishi ujawniło ceny modelu ASX po liftingu. Crossover zmienił się nie tylko stylistycznie, ale też technicznie. To powinno pozwolić mu utrzymać pozycję najpopularniejszego auta w gamie marki.

W nowym Mitsubishi ASX zmieniła się nie tylko stylistyka, ale także silnik.
W nowym Mitsubishi ASX zmieniła się nie tylko stylistyka, ale także silnik.
Źródło zdjęć: © fot. Mateusz Lubczański
Marcin Łobodziński

27.09.2019 | aktual.: 22.03.2023 17:57

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Mitsubishi ASX po liftingu zyskał m.in. nowy silnik. Co prawda poprzednik był oferowany na niektórych rynkach z benzynowym 2.0 MIVEC o mocy 150 KM, ale u nas to nowość. W ofercie nie ma i już nie będzie 117-konnej jednostki 1.6. Jest za to automat CVT oraz napęd na cztery koła.

Auto jest dostępne w pięciu specyfikacjach wyposażenia. Bazowa odmiana Inform kosztuje 74 490 zł. To cena wyższa o 2500 od tej samej specyfikacji starszego modelu. Co oferuje tzw. baza?

Nowe Mitsubishi ASX ma być bardziej multimedialne.
Nowe Mitsubishi ASX ma być bardziej multimedialne.© fot. Mateusz Lubczański

Mitsubishi ASX – wybrane wyposażenie podstawowe:

  • Klimatyzacja manualna
  • Elektrycznie sterowane szyby przednie i tylne
  • Przednie reflektory w technologii Bi-LED
  • Elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne
  • Sterowanie systemem audio na kierownicy
  • Zestaw głośnomówiący Bluetooth ze sterowaniem na kierownicy
  • 4 głośniki
  • Gniazdo USB
  • Radioodtwarzacz CD/MP3

Wyższa specyfikacja Invite kosztuje 83 990 zł i jest to samochód wyposażony we wszystko, czego naprawdę potrzeba zarówno do wygody, jak i stworzenia atrakcyjnego wyglądu (m.in. alufelgi, relingi, skórzane obszycia czy tempomat).

Invite to pierwsza wersja wyposażenia, w której można wybrać automatyczną skrzynię biegów za 5000 zł i napęd na cztery koła za kolejne 7000 zł. Napęd 4WD łączy się z automatem, zatem realna dopłata za napęd to 12 000 zł.

Taką samą sytuację mamy w wersji Intense, ale już w wyższych specyfikacjach nie. W Intense Plus można wybrać tylko skrzynię biegów, a Instyle za 115 690 zł ma napęd na cztery koła i automat w standardzie.

Źródło artykułu:WP Autokult
MitsubishirynekMitsubishi ASX
Komentarze (4)