Mercedes 450 SL (R107) - dalsza praca z silnikiem
Silnik znajduje się już poza komorą silnika. Można przystąpić do rokładania go na części pierwsze. Jednostka ta jest dosyć skomplikowana, więc jest dużo do zrobienia.
16.08.2014 | aktual.: 17.08.2014 11:31
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Na początku zdjęcie poglądowe z opisem osprzętu na silniku. Widać brak założonych dwóch pasków klinowych. Koło pośrednie nie kręci się prawidłowo - zatarte łożysko. Trzeba je wymienić.
Zbliżenie na miskę olejową. Wszystko pokryte jest gruba warstwą oleju wymieszanego z brudem.
Pompa klimatyzacji na silniku.
Poduszki silnika i amortyzatory drgań. Wszystko już zużyte. Idą do wymiany.
Widok na kolektor wydechowy.
Ściągamy wszystko co można z silnika.
Tu akurat pompa układu hamulcowego z komory silnika. Trochę ją "zjadło".
Pompa powietrza stała w miejscu. Na szczęście udało się ją zregenerować.
Alternator podczas rozkładania.
Oznaczenia przewodów. Można się w nich łatwo pogubić.
Na górze silnika już trochę luźniej.
Zdemontowane listwy wtryskowe.
Zdjęty i zabezpieczony kolektor.
Na sam koniec dzisiejszej relacji widok silnika bez kolektora, oraz zbliżenie na stan uszczelek. Naturalnie idą do wymiany.
Komplet uszczelek czekających na wymianę.