Mazdy 6 i CX‑5 po liftingu

Mazda zaprezentowała odświeżone modele 6 i CX-5 podczas Los Angeles Auto Show.

Mazdy 6 i CX-5 po liftingu
Wojciech Kaczałek

20.11.2014 | aktual.: 08.10.2022 08:53

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Mazda CX-5 ma przestylizowane reflektory oraz inny niż dotychczas grill z poziomymi listewkami. W gamie pojawią się nowe, 19-calowe felgi oraz lakiery Sonic Silver Metallic i Titanium Flash Mica.

Producent zapewnia, że materiały wykończeniowe wnętrza są teraz wyższej jakości. Zmieniona została konstrukcja foteli, a kabina jest lepiej wyciszona (hałas jest mniejszy o ok. 10% przy prędkościach autostradowych). Schowek przedni i kieszenie w drzwiach są większe. Wyposażenie zostało uzupełnione o elektryczny hamulec postojowy, adaptacyjny tempomat i system hamownia awaryjnego. System multimedialny Mazda Connect z 7-calowym ekranem ma funkcję łączenia się z urządzeniami przenośnymi.

Mazda poprawiła zawieszenie montując m.in. nowe amortyzatory. W palecie silnikowej znajdą się benzynowe jednostki SKYACTIV-G o pojemności 2,0 (165 KM i 208 Nm oraz 165 KM i 210 Nm) i 2,5 l (192 KM i 256 Nm), a także diesel SKYACTIV-D o pojemności 2,2 l w dwóch wariantach (150 KM i 380 Nm oraz 175 KM i 420 Nm).

Mazda 6 będzie miała w katalogu te same dwa dodatkowe lakiery, co CX-5, a także 19-calowe obręcze o nowym wzorze. Samochód ma zmienioną atrapę chłodnicy. Auto będzie mogło zostać wyposażone w adaptacyjne reflektory LED. Na dachu pojawiła się antena w kształcie płetwy rekina.

Modyfikacjom poddane zostały zegary i konsola centralna, na szczycie której zamontowany został 7-calowy ekran. Mazda 6 otrzymała wyświetlacz przezierny. Fotele i tylna kanapa mają zmienioną konstrukcję. Pasażerowie siedzący z tyłu mają możliwość skorzystania z podgrzewanych siedzisk.

Pojazd ma sterowną elektrycznie roletę szyby tylnej. Hałas w kabinie jest mniejszy o 10% podczas jazdy po zwykłych drogach i 25% podczas przemieszczania się po trasach szybkiego ruchu. Tak samo, jak CX-6, Mazda 6 dostała elektryczny hamulec postojowy.

2015 Mazda CX-5 - galeria zdjęć

  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
[1/50]

2015 Mazda 6 - galeria zdjęć

  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
[1/50]
Komentarze (22)