Mazda CX‑3 debiutuje w Los Angeles

Mały crossover Mazdy zadebiutował podczas targów w Los Angeles. To już piąty model zbudowany zgodnie z technologią SKYACTIV i według myśli projektowej KODO.

Mazda CX-3 debiutuje w Los Angeles
Marcin Łobodziński

19.11.2014 | aktual.: 08.10.2022 08:53

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Nowy model Mazdy jest małym crossoverem, który ma konkurować z takimi samochodami jak Mitsubishi ASX czy Nissan Qashqai. Ma 4275 mm długości, 1765 mm szerokości i 1550 mm wysokości. Rozstaw osi to 2570 mm. Mazda chwali się optymalnym układem siedzeń, które umieszczono w taki sposób by pasażerowie z przodu i z tyłu mogli się ze sobą łatwo komunikować, a pasażerowie drugiego rzędu obserwować drogę. Kierowca zaś ma szerokie pole widzenia. Ponadto deska rozdzielacza zaprojektowana jest czytelnie i przejrzyście. System MZD Connect pozwala na łączność i komunikację przez Internet.

Podwozie oparte jest na SKYACTIV-Chassis, a nadwozie na SKYACTIV-Body co zapewni większą sztywność, niwelację drgań i znakomite wygłuszenie. Tylną oś ma stanowić belka skrętna. CX-3 będzie dostępny z silnikiem SKYACTIV-G 2,0 w dwóch wersjach mocy i dieslem SKYACTIV-D 1,5. Będzie również przekładnia automatyczna SKYACTIV-Drive oraz napęd na cztery koła do każdego z silników.

Mazda CX-3 - galeria zdjęć

  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
[1/41]
Źródło artykułu:WP Autokult
Komentarze (22)