"Maluch" z pazurem | Audi A1 od Senner Tuning

Audi modelem A1 powróciło do segmentu małych samochodów. Tak jak inne miejskie "maluchy", tak i ten jest raczej samochodem świadczącym o stylu życia, aniżeli praktycznym autem. Konkurent MINI i Fiata 500 doczekał się kilku modyfikacji firmy Senner Tuning, które mają zwiększyć jego atrakcyjność.

"Maluch" z pazurem | Audi A1 od Senner Tuning
Arkadiusz Gabrysiak

29.08.2010 | aktual.: 02.10.2022 21:29

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Audi modelem A1 powróciło do segmentu małych samochodów. Tak jak inne miejskie "maluchy", tak i ten jest raczej samochodem świadczącym o stylu życia, aniżeli praktycznym autem. Konkurent MINI i Fiata 500 doczekał się kilku modyfikacji firmy Senner Tuning, które mają zwiększyć jego atrakcyjność.

Tuner na warsztat wziął egzemplarz z 1,6-litrowym silnikiem wysokoprężnym TDI pod maską, który rozwija moc 105 KM i moment obrotowy na poziomie 250 Nm. Po ingerencji inżynierów Senner Tuning w oprogramowanie układu sterującego pracą silnika - ECU, jednostka napędowa w małym A1 generuje już 140 KM i 310 Nm momentu obrotowego. Jednak nie jest to zabieg tani - przeprogramowanie ECU kosztuje bowiem aż 899 euro.

Obraz

Samochód otrzymał także nowe, sztywniejsze zawieszenie firmy KW oraz 18-calowe felgi aluminiowe Barracuda Voltec T6, które dostępne są w dwóch kolorach - srebrnym i czarnym. Na obręczach znajdują się szerokie opony Hankook S1 Evo w rozmiarze 225/35. Ceny kompletu felg z oponami zaczynają się od 1599 euro. Tuner zastosował tutaj także nowy układ wydechowy z dwiema końcówkami wydechu ze stali nierdzewnej, za który trzeba zapłacić 899 euro.

W środku klienci mogą natomiast wybierać z szeregu opcji wykończenia wnętrza, łącznie ze skórzaną tapicerką oraz elementami z włókna węglowego. Za cały pakiet firmy Senner Tuning (w zależności od wybranych opcji) trzeba zapłacić około 5000 euro. Warto?[block position="inside"]8740[/block]

Źródło: World Car Fans

Źródło artykułu:WP Autokult
Komentarze (0)