Kompakt za mniej niż 100 tys. zł. Pod maską prosty silnik benzynowy
Choć trudno w to uwierzyć, to można kupić w salonie samochód kompaktowy za mniej niż 100 tys. zł. I w dodatku z prostym silnikiem benzynowym, który najprawdopodobniej długo się nie zepsuje. I nie, nie jest to żaden chińczyk.
18.06.2024 | aktual.: 18.06.2024 12:30
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Toyota proponuje Corollę sedan w cenie promocyjnej 94 900 zł. Gdzie jest haczyk? Nigdzie. Auto pochodzi z rocznika modelowego 2024 i rok produkcji to również 2024. Cennik obowiązuje od 6 czerwca. Co dostajemy za tę kwotę?
Auto w białym kolorze wyposażone w stalowe felgi, materiałową tapicerkę, kamerę cofania, multimedia z 8-calowym wyświetlaczem, asystenta pasa ruchu, oczywiście klimatyzację manualną, elektrycznie sterowane szyby czy lusterka. Nie jest to więc samochód bez wyposażenia.
Pod maską pracuje silnik 1.5 VVT-i o mocy 125 KM, który potrzebuje co prawda nieco ponad 12 s na przyspieszenie do 100 km/h, ale mało pali. Średnio ok. 6-7 l/100 km, zależnie od stylu jazdy kierowcy.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Za 100 tys. zł można więcej
Żeby było jeszcze ciekawiej, Corolla Sedan w drugim standardzie wyposażenia Comfort również mieści się w tej kwocie, bo kosztuje 99 900 zł. Wyposażenie tej wersji obejmuje już felgi aluminiowe, nawiewy w drugim rzędzie siedzeń, światła przeciwmgielne, cyfrowy zestaw wskaźników czy system multimedialny z ekranem o przekątnej 10,5 cala, a klimatyzacja jest już dwustrefowa.
Ciekawostką może być to, że Toyota Corolla Sedan jest jednym z najtańszych samochodów japońskiej marki i kosztuje mniej niż Toyota Yaris Cross. Tę wyceniono na 104 300 zł, a to z powodu napędu hybrydowego, który jest w podstawowej wersji. Podobna sytuacja jest z Toyotą Corollą w wersji hatchback, która również występuje już tylko z napędem hybrydowym, a jej cena startuje od 125 000 zł.