Już prawie koniec – Ac Schnitzer Cooper Coupé (2012)
Niemieckie przedsiębiorstwo Ac Schnitzer pokazało właśnie to, co do tej pory udało się zrobić z Mini Cooperem z nadwoziem coupé. Auto nie jest jeszcze w pełni gotowe, ale i tak warto je zaprezentować.
04.01.2012 | aktual.: 07.10.2022 18:49
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Niemieckie przedsiębiorstwo Ac Schnitzer pokazało właśnie to, co do tej pory udało się zrobić z Mini Cooperem z nadwoziem coupé. Auto nie jest jeszcze w pełni gotowe, ale i tak warto je zaprezentować.
Niemiecka firma tuningowa zaczęła od zmiany kół na większe. Do wyboru są dwa wzory w dwóch rozmiarach. Mi 1 to felgi 17-calowe, natomiast Mi 2 BiColor to obręcze o jeden cal większe. Aby Mini wyglądało agresywniej, małe autko zostało obniżone za pomocą nowego zawieszenia z regulacją wysokości wyposażonego w sztywniejsze niż seryjne sprężyny.
Jest też wydajniejszy układ hamulcowy z większymi tarczami z przodu i 4-tłoczkowymi zaciskami na osi przedniej.
Ac Schnitzer zainstalował już sportowy końcowy tłumik i inny mechanizm różnicowy z 75-procentową blokadą, który zapewni szybszą i pewniejszą jazdę po drogach. Na razie brakuje tylko jednego – większej ilości mocy docierającej z silnika do wspomnianego mechanizmu różnicowego.
W tej chwili trwają prace nad pakietami wzmacniającymi jednostki napędowe Coopera i Coopera S. Przypomnę, że oba wozy mają tę samą jednostkę napędową o objętości skokowej 1,6 l, ale różniącą się mocą w zależności od tego pod maską którego auta jest zamontowana. W Cooperze silnik dysponuje 122 KM, natomiast w mocniejszym Cooperze S – 184 KM.
Gdy tylko pojawią się zestawy wzmacniające silniki, napiszę o tym.[block position="inside"]6675[/block]
Źródło: carscoop