Kierownica Ferrari 458 Italia - jak to działa? [wideo]
Kiedy w 2009 roku Ferrari zaprezentowało wszystkim Italię, następcę bardzo udanego modelu F430, wszyscy zastanawiali się, dlaczego Włosi wszystkie możliwe przyciski przenieśli na kierownicę. Producent z Maranello opublikował nowy film, który wyjaśnia, jak się w tym wszystkim połapać.
27.04.2011 | aktual.: 07.10.2022 17:41
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Kiedy w 2009 roku Ferrari zaprezentowało wszystkim Italię, następcę bardzo udanego modelu F430, wszyscy zastanawiali się, dlaczego Włosi wszystkie możliwe przyciski przenieśli na kierownicę. Producent z Maranello opublikował nowy film, który wyjaśnia, jak się w tym wszystkim połapać.
Pomysł umieszczenia wszystkich przycisków i przełączników na kierownicy wziął się zapewne z bolidów Formuły 1. W Italii za kołem kierownicy są tylko ogromne łopatki do zmiany biegów, nie ma tam żadnych włączników wycieraczek, kierunkowskazów, niczego, co mogłoby krępować ruchy rąk podczas szybkiej jazdy.
Jak się w tym wszystkim połapać?
Ferrari 458 Italia - Racing Cockpit
Źródło: Carscoop