Japończycy zmieniają logo. Wrócili do pomysłu sprzed 60 lat
Japoński producent uprościł swój znak towarowy. Nowe logo nawiązuje do oznaczeń stosowanych w latach 60.
10.01.2024 | aktual.: 10.01.2024 11:05
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Podczas trwających targów CES Honda pochwaliła się planami na przyszłość, a przy okazji zaprezentowała nowe, prostsze logo. Zdaniem producenta, znak przedstawia wyciągnięte do siebie ręce i jest bardziej minimalistyczną wersją oznaczeń stosowanych dotychczas.
Cieńsza i bardziej rozciągnięta litera "H" straciła trapezoidalną obwódkę stosowaną od 1981 roku. Warto też odnotować, że nowe logo do złudzenia przypomina to stosowane w latach 1963-1969.
Zgodnie z zapowiedziami, zmienione oznaczenia zadebiutują w przyszłych elektrycznych modelach marki. Honda planuje bowiem całą rodzinę elektryków. Modele Serii 0, bo tak będą określane, dodatkowo doczekają się indywidualnych oznaczeń. Obie propozycje znajdziecie powyżej.
Pierwsze dwa modele Serii 0 - limuzyna i koncept Space-Hub zadebiutowały już na tragach CES. Ich produkcyjne wersje nie trafią jednak na rynek wcześniej niż za dwa lata.