GLE Coupe - tak powinno bujać się mercem!
Mercedes GLE Coupe to model, który nie jest nowością na naszym rynku. Nowością jest jednak zawieszenie e-Active Body Control, w które testowany egzemplarz został wyposażony. O co w tym chodzi?
20.12.2021 | aktual.: 30.09.2022 15:10
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Mercedes Gle Coupe - test wideo
Najnowsze zawieszenie e-Active Body Control stosowane w Mercedesach ma dość ciekawą funkcję. Chodzi mianowicie o "tryb uwalniania". To system, który ma kierowcy tego SUV-a za ponad 500 tys. zł wydostać się z tarapatów kiedy zakopie się w piasku, śniegu, czy błocie.
Problem jednak pojawia się, kiedy zaczniemy sobie uświadamiać, że GLE Coupe i cięższy teren, zupełnie do siebie nie pasują. Bo kto samochodem za prawie 500 000 zł będzie wjeżdżał w ciężki teren? Raczej nikt. Kto zapłaci prawie 37 000 zł, żeby lepiej wygrzebywać się SUV-em coupe za prawie 500 000 zł z piasku? Raczej nikt. Kto, chcąc jeździć w ternie zdecyduje się na SUV-a coupe za prawie 500 000 zł ? Raczej nikt.
Ale kto zrobi największe wrażenie na parkingu i w każdym innym miejscu włączając ten system? Właściciel właśnie takiego Mercedesa! Dlaczego? O tym właśnie w tym filmie. Zapraszam